Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-10 23:49:49
Kokia yra registravimo senatis? Kaip suprantu, čia jau praėjo ne vienas mėnuo. Ta laiptinė gal visai kitaip atrodo.
Dabar gal ir lempos ten šviečia, ir turėklai yra, bananų žievės surinktos.

Kažkuria prasme ir darbuotojas atsakingas už tai, kad būtų laiku atlikti visi būtini veiksmai (protingumo ir
proporcingumo ribose). O tokiu atveju, kai ne staklės nupjovė pirštą, visgi labai lems kas ten per laiptinė, kad
normalus koordinuotas žmogus negalėjo tiesiog nulipti, o nubildėjo su atvirais lūžiais. Jei praėjo tiek laiko, kas gali
objektyviai nustatyti tas aplinkybes?