Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-11 14:57:35
hm.
ar is tiesu nesupranti, kad viskas ne tik juoda ir balta?
ir ziurim i sita situacija- darbuotojas savo interesais, pazeizdamas tvarka liko dirbti (kad kita diena maziau butu), beigi susizalojimas nesusijes su gamybos procese esancia rizika (tarkim stakles ar pan) o eiliniai laiptai...

ir del privalo. tai gi taves jau klause- privalai KET laikytis, alternatyva neduota- visada laikaisi?