šiaip tai nelabai supratau apie ką čia, bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių nei praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra. O šiaip tai yra gi slėgio davikliai ir pagal tai DPF'o būklė turbūt visai neblogai išsiburia. On 9/12/2016 1:58 PM, kef wrote: > atvirksciai, kuo teisingesnis vaziavimas, apsukos >2krpm, ilgesni > tripai, tuo daugiau sansu kad kukuosi tundroi su uzkimstu filtru. Juk > nera masinoj davikliu skirtu diagnozuoti dpf bukle, yra tik jobanas > teorinis suodziu kiekio modelis ir davikliai skirti priziureti kad > deginimo metu nesusikeptu i keksiuka. Bled. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nr61eb$htu$3@trimpas.omnitel.net... >> tai visko gali būt. ypač jei mieste po 5km važinėjama, tai apskritai >> iš to dyzelio tik užsipisimas. >> >> On 9/12/2016 1:51 PM, kef wrote: >>> arba kaitaliosi kas 20kkm kol neispjausi dpf >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr5skv$ejp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai jis ten pakeist ne kosmosą lyg kainuoja. sekantiem 100kkm pamirši >>>> >>>> On 9/12/2016 11:35 AM, MAXX wrote: >>>>> reikia c4 egr ishkastruot >>>>> gal ka rekomenduotumet ponai. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >