tai, kad ne tik teoriškai. ant slėgių gi matosi kas darosi tame DPF'e. On 9/13/2016 10:24 AM, kef wrote: > > > "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message > news:nr89ch$e0f$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message >> news:nr8978$dtg$1@trimpas.omnitel.net... >>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au >>> kas kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja >>> ekologini navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini >>> rezima, kad galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio >>> avarinio kranelio neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida >>> greitai aklinai uzkemsa DPFa. >> >> Dažnai pirma variklio klaida ir būna dėl užkišto DPF. Padidėjęs >> variklio dūmingumas klaidų nemeta (nors galėtų). >> Todėl auksarankiai ir išpjaudinėja DPF, kad klaidų nebūtų. :) >> > > O variklio dumingumo nei kompas mato, nei DPFo davikliai suodziu kieki > DPFe matuoja. DPF davikliai naudojami tik degimo procesui stebeti, > deginimas ijungiamas pagal teoriskai apskaiciuota sukauptu suodziu > kieki! Variklio nusidevejimo ir bukles kompo aliktronika nevertina. Tame > ir bajeris. > > > >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>> neišsipurvini? >>>> >>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' >>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >