Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-13 10:42:57
tai, kad ne tik teoriškai. ant slėgių gi matosi kas darosi tame DPF'e.

On 9/13/2016 10:24 AM, kef wrote:
>
>
> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message
> news:nr89ch$e0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message
>> news:nr8978$dtg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au
>>> kas kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja
>>> ekologini navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini
>>> rezima, kad galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio
>>> avarinio kranelio neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida
>>> greitai aklinai uzkemsa DPFa.
>>
>> Dažnai pirma variklio klaida ir būna dėl užkišto DPF. Padidėjęs
>> variklio dūmingumas klaidų nemeta (nors galėtų).
>> Todėl auksarankiai ir išpjaudinėja DPF, kad klaidų nebūtų. :)
>>
>
> O variklio dumingumo nei kompas mato, nei DPFo davikliai suodziu kieki
> DPFe matuoja. DPF davikliai naudojami tik degimo procesui stebeti,
> deginimas ijungiamas pagal teoriskai apskaiciuota sukauptu suodziu
> kieki! Variklio nusidevejimo ir bukles kompo aliktronika nevertina. Tame
> ir bajeris.
>
>
>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau
>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo
>>>> neišsipurvini?
>>>>
>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote:
>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas.
>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas'
>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek
>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>