Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: markatas
Data: 2016-09-13 11:04:47
Klausyk, cia ne tu tas asilas, kurs EGR atjungei merginai su BMW 330D, kur 
paskui ji vargse i servizus vazinejo, kad cekas dega ir limpmodas isijunges, 
ir jei tan makaronus kabino? Jei tai tavo darbas uz tokius pezalus ir 
nesamones pyzdink NX i vaiku darzeli, ten panasaus lygio mastytojai 
susirinke

markatas

"jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message 
news:nr872d$ccb$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tau standartiskai tik 'bleee' uzbliaut tesigauna, kai i tema nebeturi 
> ka pasakyt. pripazinti, kad variklis be EGR ir DPF yra finale 
> ekologiskesnis, tai nesigaus niekaip. viesai.
>
> On 2016.09.13 09:34, Dainiushas wrote:
>> bet tai ble ble kaip tu čia infa pasikaustęs....
>>
>> On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote:
>>> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai
>>> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi tik
>>> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi.
>>> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime.
>>> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR
>>> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR
>>> pastoviai darinejasi.
>