"Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message news:nr89ch$e0f$1@trimpas.omnitel.net... > > "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message > news:nr8978$dtg$1@trimpas.omnitel.net... >> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au kas >> kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja ekologini >> navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini rezima, kad >> galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio avarinio kranelio >> neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida greitai aklinai uzkemsa >> DPFa. > > Dažnai pirma variklio klaida ir būna dėl užkišto DPF. Padidėjęs variklio > dūmingumas klaidų nemeta (nors galėtų). > Todėl auksarankiai ir išpjaudinėja DPF, kad klaidų nebūtų. :) > O variklio dumingumo nei kompas mato, nei DPFo davikliai suodziu kieki DPFe matuoja. DPF davikliai naudojami tik degimo procesui stebeti, deginimas ijungiamas pagal teoriskai apskaiciuota sukauptu suodziu kieki! Variklio nusidevejimo ir bukles kompo aliktronika nevertina. Tame ir bajeris. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>> neišsipurvini? >>> >>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' >>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>> >>>> >>> >> >