Nėra kuo kvėpuoti po to, kai jtdm ir Co išoperuoja ergus ir dpfus. Kol viskas būna originalu, nieko nei matosi nei jaučiasi važiuojant iš paskos. "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:nrat36$kg4$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kad tavęs neužpisa niekaip nemažina dūmijančių dyzelių skaičiaus > gatvėse. > Ir kalbu ne tik lavonus su oooo 2,5TDI motoru. Kai važiuojant paskui kokį > X6 nesimato kelio ir nėra ko kvėpuot nori nenori imi manyti, kad žmonėms > pas mus negerai su galva. > > "Dainiushas" wrote in message news:nrasqv$kal$1@trimpas.omnitel.net... > > tai nu parašyk kad ten per mašinos, žinosim ko nepirkt. Nes šiaip tai > nei ten tos regeneracijos jaučiasi nei jos užpisa. > > On 9/14/2016 8:48 AM, jtdm wrote: >> as ne apie 400k lavonus. o apie 100k nenuvaziavusias masinas ne is >> sferinio dainiusho vakuumo. labai lengva atmazke - 'dpf kemsasi del kito >> gedimo'. tai net truputi pasikises oro filtras jau gaunasi gedimas, del >> kurio dumina is cilindru ir kisasi dpf, bet uztai dainiusho pirstas >> svarus lieka. ir priklausomai nuo masinos naudojimo pobudzio, tokiu ir >> panasiu 'gedimu' dyzeliniam variklyje generuojasi ne taip ir mazai. gal >> ten kur silta ir masina vaziuoja autobanasi vien tiktai, dpf ir atlaiko >> 200k be problemu. as zinau ne viena pvz, kai 50-80kkm pravaziavus masina >> jau turi problemini dpf, kurio neisemus, sustosi viena diena. ir siaip >> vaziuot uzpisa, nes regeneruoja kas antra diena. >> >> >