superbas jau 200kkm. kelios stukes virs. dpf regeneruojasi kas kokia 1000km. jei mieste droziuosi daug, nu kas 600 kazur. wtf tos kelios cia tavo dienos? kaip visada pisi prota ir nesuvoki. eik blet geriau ligowave firmwaruose bugu gaudyt negrybaves ko matyt pats nelabai ismanai.. "jtdm" wrote in message news:nraob7$hor$1@trimpas.omnitel.net... as ne apie 400k lavonus. o apie 100k nenuvaziavusias masinas ne is sferinio dainiusho vakuumo. labai lengva atmazke - 'dpf kemsasi del kito gedimo'. tai net truputi pasikises oro filtras jau gaunasi gedimas, del kurio dumina is cilindru ir kisasi dpf, bet uztai dainiusho pirstas svarus lieka. ir priklausomai nuo masinos naudojimo pobudzio, tokiu ir panasiu 'gedimu' dyzeliniam variklyje generuojasi ne taip ir mazai. gal ten kur silta ir masina vaziuoja autobanasi vien tiktai, dpf ir atlaiko 200k be problemu. as zinau ne viena pvz, kai 50-80kkm pravaziavus masina jau turi problemini dpf, kurio neisemus, sustosi viena diena. ir siaip vaziuot uzpisa, nes regeneruoja kas antra diena. On 2016.09.14 00:25, Igaliotinis wrote: > tai viska teisingai surashei, tik pasiziurek kaip veikia egras. tu > kazkaip is kitos puses parashei. del uzpisimo, tai filtro paskirtis kaip > ir aiski, technologinis sprendimas siuo atveju yra toks koks yra. tiek, > kad normaliai vaziuojant su nauja masina, apie ta dpf nei zinai nei > galvos skauda. apie nupistus lavonus su 400k rida gal nereik sneket, nes > filtras ner amzinas, o kai ateina laikas ji keist tai buduliais plaukus > raunasi. siaip kiek turejau reikalu su dpf problemom, tai dazniausiai > tai buvo pasekme kito gedimo, kaip kazkas jau anksciau apie tai parashe. > bendzai su tiesioginiu ipurkismu po 100k atrodo ne geriau nei dyzeliai > su egrais, voztuvai kolikai maurais apeje, visokie desulfur ir katuliu > isdeginimai irgi vyksta. > > "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message > news:nr87ud$d17$1@trimpas.omnitel.net... >> tai paneik: >> >> * del EGR ismetime SMARKIAI padideja kietuju daleliu kiekis. >> liaudiskai tariant - dumina. >> * DPF skirtas mazinti kietuju daleliu kieki ismetime >> * EGR sumazina NOx ismetime. su EGR ir DPF naudojama daugiau kuro nei >> juos isemus/isjungus, kuris sudega ne be visos puokstes nuodu ismetime. >> >> beje, cia kalba apie nauja varikli. kai EGR uznesa isiurbimo >> kolektoriu, dumija dar labiau, kemsasi dar labiau, regeneruoja dar >> daugiau, nuodija dar daugiau. >> >> klausimas ar DPF uzpisa userius tai irgi juokingas. taip uzpisa. >> tiesioginis atsakymas net nesigilinant i viska. garantuoju kad 99% >> useriu rinktusi masina be DPF, jei tik galetu. >> >> On 2016.09.13 09:47, Igaliotinis wrote: >>> nu tai isheina, kad dpfo paskirtis yra kimstis ir uzpist uzerius. oro >>> filtro irgi tokia pati. >>> >>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >>> news:nr872d$ccb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai tau standartiskai tik 'bleee' uzbliaut tesigauna, kai i tema >>>> nebeturi ka pasakyt. pripazinti, kad variklis be EGR ir DPF yra finale >>>> ekologiskesnis, tai nesigaus niekaip. viesai. >>>> >>>> On 2016.09.13 09:34, Dainiushas wrote: >>>>> bet tai ble ble kaip tu čia infa pasikaustęs.... >>>>> >>>>> On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote: >>>>>> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai >>>>>> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi tik >>>>>> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi. >>>>>> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime. >>>>>> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR >>>>>> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR >>>>>> pastoviai darinejasi. >>>> >>