kažkaip abejoju ar čia reikia taip sureikšmint, abo tokių gedimų gali būt dešimtimis skirtingų variantų. On 9/13/2016 10:29 AM, kef wrote: > Tai vat ir paaiskink kaip tai galejo buti kai jokiu kompo klaidu per > metus nebuvo, visi DPF deginimai nebuvo nutraukti, DPF valesi kaip pagal > kalendoriu, periodiskai su normaliais intervalais. Tiesa jau tas > paskutinis intervalas kaip tik ejo i pabaiga ir kaip ir turetu pradeti > valytis, nutare suka spyga parodyti ant lenkimo. Tai ka siulai pries > ilgesne kelione, oj, ne, nevaziuosiu is miesto nes jau kaip ir laikas > DPFui valytis? Geriau aplink servisa suksiu ratus, maza kas, gal DPF > sufeilins? Nx > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nr89em$duo$2@trimpas.omnitel.net... >> tai čia jau turi būt fatal pizdec >> >> On 9/13/2016 10:21 AM, kef wrote: >>> pvz 10. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr89c6$duo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> "greitai" tai čia kiek km? >>>> >>>> On 9/13/2016 10:17 AM, kef wrote: >>>>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au >>>>> kas >>>>> kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja ekologini >>>>> navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini rezima, kad >>>>> galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio avarinio kranelio >>>>> neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida greitai aklinai uzkemsa >>>>> DPFa. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>>>> neišsipurvini? >>>>>> >>>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo >>>>>>> 'israstas' >>>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >