On 2016.09.14 21:27, Dainiushas wrote: > tai tu ble dar BNW TDS'ą su 85kW paimk ir palygink jo sąnaudas su 20m > jaunesniu 1.5 dyzeliu. Ble ble kas per ataklumas. tai su kuo ji lygint? su 200 kw ? va siandien uzpyliau lygiai 50 litru pravaziaves 750km su 170kw. is ju taip kokie 400km rytas-vakaras skersai isilgai Kauno kaima. kai buvo DPF, gaudavosi tik kokie 600km geriausiu atveju, ziema ir 500km nevisada pasiekdavau. ir supildavau dar 52-54l daznai, nes su degancia lempa vaziuoju neretai. sakai vistiek reik is rusio parsinest ir atgal sudet originalu DPF bakeli, bus daugiau ekologijos??? > > Kas link sąnaudų - ekologijos prasme, px 10% daugiau CO2 jei tai padeda > _kartais_ sumažint kitų teršalų kiekį. rimtai po DPF tik CO2 islekia? nieko daugiau? svarbu nesimato, ane? taigi tu PM ismetime procentais ir taip nykstamas kiekis. pasiziurek ka pats postinai. procento dalys. ir tu isivaizduoji, kad DPF pasauli gelbeja, nes PM ismetime nuo tarkim 0.3% iki 0.1% (ar panasiai) sumazina? :) su 0.3% vsem chana, vezys garantuotas, su 0.1% galima dusle apsiziojus vaziuot, nes visa kita ismetime - tai kaip ir px? nes to viso kito su didesnem sanaudom, reikalingom DPF regeneracijai, tai tik daugeja, nemazeja. jau nekalbant apie pacio DPF gamyba, utilizavima, papildoma veziojama svori (vel sanaudos) ir pan., kas tau tiesiogiai po nosim nesmirda? tipo apie ekologija uz tavo miesto ribos tai jau rupintis nereik, tiek toli fantazija ir savanaudiskumas neleidzia pagalvot? > > On 9/14/2016 9:17 PM, jtdm wrote: >> On 2016.09.14 11:01, Dainiushas wrote: >>> nu tai bet tai ble gal logiška, kad per tiek laiko kažkas pasikeitė į >> >> nu bet tai ble gal ne del DPF tos sanaudos mazesnes ir ji isemus >> nepadideja? tai jeigu analogiskam darbui atlikti ima maziau kuro, tai >> tau dar klausimas iskilo, 'kiek tas progresas prideda būtent >> ekologijos'? zadejai juk raudonuot del to progreso, nes tau nesuvokiama, >> kad pati didziausia ekologija - mazesnis kuro suvartojimas, o ne DPF, >> kuris ir taip nykstama PM procenta ismetime dar biski sumazina kol >> neuzsikisa. o kai uzsikisa degina papildoma kura, isskiria nuodus tam, >> kad atsikimsti. ajna nx kaip gerai ir kaip ekologijos padaugeja kartu su >> kuro sanaudom!!! >> >>> gerąją pusę? Nors šiaip tai bb ten tą penkiacilindrį lygint su naujom >>> mažalitražkėm. Va Passat'as B4, 81kW - 5.1/100. Ir jis realiai su tiek >> >> tai blet kad analogiskos kubaturos ir cilindru skaiciaus galia dviguba, >> tai ka ten lygint? todel ir emiau 1.9 tdi, kad panasi galia ir masinos >> svoris. bet cia nieko naujo, kai gauni pvz kurio prasei, tai pradedi >> pisti prota del visokiu detaliu. >> >>> važiuoja, kai kuo naujesnis trabis tuo sunkiau sutilpt į tai kas >>> deklaruota. Kaip ir DPF'as, nekažką jis ten sąnaudose įtakoja. >> >> vat kai nustosi pisti prota apie tai, ko nei mates nei pats bandes, tada >> suprasi, kad per tuos visus EGR ir DPF ir turi tokias sanaudas, kurios >> netelpa i teorines gamintojo deklaruotas. >> >>> >>> beje, liūdna net, bet tavo trolinimas iš agresyvaus darosi įkyrus, toks >>> kaip vatinio Ginto >>> >>> On 9/14/2016 10:26 AM, jtdm wrote: >>>> blet blet trolis. aiskiai parasiau - alfa dar sunkesne uz audi. bet tau >>>> vistiek 'mazesne'. skoda irgi ten pora kg lengviau, uztai kw daugiau ir >>>> valina geriau ir ryja net su DPF maziau zenkliai. bet nu mazesne ant >>>> liniuotes ir pize, dainiushas neuzskaito pvz ir neraudonuoja. >>>> >>>> On 2016.09.14 10:08, Dainiushas wrote: >>>>> ta prasme, tau kažkas keisto, kad mažesnis automobilis su mažesnio >>>>> >> >