Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-15 00:13:26
kurie siaip jau yra norma pas visus ir visada buvo. technika genda. ir 
ja reikia taisyt. blogai, kai to nei matosi nei girdisi, nei jauciasi, o 
vairuoja statistiskai botanikai, arba apskritai moterys, kuriai dpf - 
keiksmazodis. todel myzantis purkstukas 20kkm, dideles kuro sanaudos, ir 
svari dusle - locho ekologo newsuose dziaugsmas ir idelios renuskes su 
200kkm sferiniam vakuume. nu ir pan.

On 2016.09.15 00:10, Igaliotinis wrote:
> tai gi sakiau, kad dpf mirtis (ypac staigi) dazniausiai buna kito gedimo
> pasekme.
>
> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message
> news:nrcbm4$d3k$1@trimpas.omnitel.net...
>> dar yra toks niuansas, kad DPF daug ka paslepia. cia yra aklu
>> botaniku-ekologu dziaugsmas. kaip struciai galvas i smeli ir zjb.
>> svarbu nesimato nieko, reiskia ekologiska. kad kurnors kiaura,
>> purkstukas myza, turba pastrigus, daviklis nusipises ar panasi
>> 'smulkmena' nutikus, niekas nepastebi tol, kol nepareina polnoj
>> pyzdec. tada jau pradeda taisyt, bet:
>> a) kiek realios ekologijos is tokio realaus auto su DPF? suodziu tai
>> jo, nesimato kuri laika, bet kuro ryja daug, regeneruoja dazniau nei
>> be gedimo, galiausiai vistiek uzsikisa. tada kainuoja brangiai ir
>> neekologiskai pakeisti nauju
>> b) nebutu DPF, iskart pastebetum dumu debesi ir normalus zmogus
>> vaziuotu tiesiai i servisa. kol neuzleista, tai tikrai buna palyginus
>> lokalus ir 'nebrangus' gedimai, kuri sutaisius, variklis toliau veikia
>> *pakankamai* ekologiskai.
>> c) kai jau atvaziuoja i servisa, nes DPF pyzdec, kad net stoja, arba
>> regenetuoja kasdien, reiskia, kad nebelabai yra ka ten remontuot. nes
>> kad pritempti ta varikli bent jau iki naujo be DPF, tai reikia
>> kapitalkes.
>>
>> pvz poros dienu senumo: skoda su 60kkm ant spydo bet metu 5 ar tai 6,
>> be garantijos jau. siaip viskas ledas, bet DPF regeneruoja kasdien.
>> iseme DPF. dumija kaip biesas. atkase tikra history. per garantini
>> pakeisti 3 purkstukai. dabar va pakeite dar 2. isvale kolektoriu
>> STORAI prizelusi, uzglusino/isjunge EGR'a. vaziuoja puse b. kaip manai
>> dainiushai, kiek sita masina ekologisku km nuvaziavo nuo gimimo? kaip
>> tam pasitarnavo DPF ir EGR?
>>
>> On 2016.09.13 10:17, kef wrote:
>>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au kas
>>> kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja ekologini
>>> navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini rezima, kad
>>> galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio avarinio kranelio
>>> neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida greitai aklinai uzkemsa
>>> DPFa.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau
>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo
>>>> neišsipurvini?
>>>>
>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote:
>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas.
>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas'
>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek
>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>