kurie siaip jau yra norma pas visus ir visada buvo. technika genda. ir ja reikia taisyt. blogai, kai to nei matosi nei girdisi, nei jauciasi, o vairuoja statistiskai botanikai, arba apskritai moterys, kuriai dpf - keiksmazodis. todel myzantis purkstukas 20kkm, dideles kuro sanaudos, ir svari dusle - locho ekologo newsuose dziaugsmas ir idelios renuskes su 200kkm sferiniam vakuume. nu ir pan. On 2016.09.15 00:10, Igaliotinis wrote: > tai gi sakiau, kad dpf mirtis (ypac staigi) dazniausiai buna kito gedimo > pasekme. > > "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message > news:nrcbm4$d3k$1@trimpas.omnitel.net... >> dar yra toks niuansas, kad DPF daug ka paslepia. cia yra aklu >> botaniku-ekologu dziaugsmas. kaip struciai galvas i smeli ir zjb. >> svarbu nesimato nieko, reiskia ekologiska. kad kurnors kiaura, >> purkstukas myza, turba pastrigus, daviklis nusipises ar panasi >> 'smulkmena' nutikus, niekas nepastebi tol, kol nepareina polnoj >> pyzdec. tada jau pradeda taisyt, bet: >> a) kiek realios ekologijos is tokio realaus auto su DPF? suodziu tai >> jo, nesimato kuri laika, bet kuro ryja daug, regeneruoja dazniau nei >> be gedimo, galiausiai vistiek uzsikisa. tada kainuoja brangiai ir >> neekologiskai pakeisti nauju >> b) nebutu DPF, iskart pastebetum dumu debesi ir normalus zmogus >> vaziuotu tiesiai i servisa. kol neuzleista, tai tikrai buna palyginus >> lokalus ir 'nebrangus' gedimai, kuri sutaisius, variklis toliau veikia >> *pakankamai* ekologiskai. >> c) kai jau atvaziuoja i servisa, nes DPF pyzdec, kad net stoja, arba >> regenetuoja kasdien, reiskia, kad nebelabai yra ka ten remontuot. nes >> kad pritempti ta varikli bent jau iki naujo be DPF, tai reikia >> kapitalkes. >> >> pvz poros dienu senumo: skoda su 60kkm ant spydo bet metu 5 ar tai 6, >> be garantijos jau. siaip viskas ledas, bet DPF regeneruoja kasdien. >> iseme DPF. dumija kaip biesas. atkase tikra history. per garantini >> pakeisti 3 purkstukai. dabar va pakeite dar 2. isvale kolektoriu >> STORAI prizelusi, uzglusino/isjunge EGR'a. vaziuoja puse b. kaip manai >> dainiushai, kiek sita masina ekologisku km nuvaziavo nuo gimimo? kaip >> tam pasitarnavo DPF ir EGR? >> >> On 2016.09.13 10:17, kef wrote: >>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au kas >>> kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja ekologini >>> navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini rezima, kad >>> galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio avarinio kranelio >>> neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida greitai aklinai uzkemsa >>> DPFa. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>> neišsipurvini? >>>> >>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' >>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>> >>>>> >>>> >>> >>