Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-14 09:07:08
prasom:
audi 100 2.5 tdi 85kw 6.3l
alfa 159 1.9 jtd 88kw 5.9l
octavia 1.9 tdi 77kw 5.1l
octavia 2.0 tdi 103kw 5.5l
cia realiai pirmi galvon sove pavyzdziai, gerai paknisus ir didesniu
skirtumu rastum. trys paskutines visos su DPF. alfa dar ir sunkesne!
tau blet melynuot reiktu uz toki trolinima, o ne raudonuot.
On 2016.09.13 19:56, Dainiushas wrote:
> tai su surask, paraudonuosiu
>
> On 9/13/2016 10:52 AM, jtdm wrote:
>> keista kad tau kyla kazkokie klausimai apskritai. taigi tu jau tvirtai
>> zinai viska, kas liecia ekologija, nes pirstu per dusle perbraukes esi
>> kelis kart.
>> susirask sanaudas to paties svorio ir galingumo dyzelinio auto 30 metu
>> senumo ir siuolaikine. ir dar ivertink, kad siuolaikine be EGR ir DPF
>> dar maziau ima/imtu.
>>
>> On 2016.09.13 10:46, Dainiushas wrote:
>>> klausimas kiek tas lankstumas prideda būtent ekologijos, bo V6 TDI su
>>> senoviniu siurbliu berods atitiko EU3 be jokių DPF'ų
>>>
>>> On 9/13/2016 10:31 AM, jtdm wrote:
>>>> On 2016.09.13 10:08, Dainiushas wrote:
>>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau
>>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo
>>>>> neišsipurvini?
>>>>
>>>> priestvaniniai dyzeliai irgi turejo tokia pacia tikslia ir lankscia
>>>> kuro
>>>> sistema, davikliu kruva ir valdymo algoritmus?
>>>>
>>>>>
>>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote:
>>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas.
>>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas'
>>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek
>>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>