Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: Ignas
Data: 2016-09-13 08:40:44
tai dyzelis ir turi rukt, del to juos ir deda kad dyzeliai ruksta, tik 
kad va paciu dpf inzineriniai sprendimai svelniai tariant keistoki ir 
pardavejas turetu informuot pirkeja, kad dabartiniai dyzeliai turi 
specifini vazinejimo rezima panasu i furu...

On 2016-09-12 17:18, Dainiushas wrote:
> outback'o išlupo DPF'ą ant 200k. nu ir bibi, rūksta kaip velnias. Kad
> normos TA leidžia praeit tai dar ne rodiklis
>
> On 9/12/2016 5:03 PM, Ignas wrote:
>> arba savu chodu dumingumo testa praeina TA
>>
>> On 2016-09-12 17:02, Dainiushas wrote:
>>> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs dūmais
>>> visai dėl kito gedimo.
>>>
>>> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote:
>>>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių
>>>> sprendimų tai buna problema
>>>>
>>>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote:
>>>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė.
>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>>>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli
>>>>>> grazu iki 200kkm
>>>>>>
>>>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote:
>>>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių
>>>>>>> nei
>>>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>