Tai vat ir paaiskink kaip tai galejo buti kai jokiu kompo klaidu per metus nebuvo, visi DPF deginimai nebuvo nutraukti, DPF valesi kaip pagal kalendoriu, periodiskai su normaliais intervalais. Tiesa jau tas paskutinis intervalas kaip tik ejo i pabaiga ir kaip ir turetu pradeti valytis, nutare suka spyga parodyti ant lenkimo. Tai ka siulai pries ilgesne kelione, oj, ne, nevaziuosiu is miesto nes jau kaip ir laikas DPFui valytis? Geriau aplink servisa suksiu ratus, maza kas, gal DPF sufeilins? Nx "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nr89em$duo$2@trimpas.omnitel.net... > tai čia jau turi būt fatal pizdec > > On 9/13/2016 10:21 AM, kef wrote: >> pvz 10. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nr89c6$duo$1@trimpas.omnitel.net... >>> "greitai" tai čia kiek km? >>> >>> On 9/13/2016 10:17 AM, kef wrote: >>>> As tai pvz uz ekologija ir visus tuos ekologinius navarotus. Bet au kas >>>> kas, bet patikimumas turi buti svarbiau. Jei jau darai nauja ekologini >>>> navarota, tai ir buk geras numatyti vaziuojanti avarini rezima, kad >>>> galeciau iki serviso datraukti. DPFas kazkodel jokio avarinio kranelio >>>> neturi. Bet kokia variklio diagnostikos klaida greitai aklinai uzkemsa >>>> DPFa. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:nr88lv$die$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>>> neišsipurvini? >>>>> >>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' >>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >