tai su surask, paraudonuosiu On 9/13/2016 10:52 AM, jtdm wrote: > keista kad tau kyla kazkokie klausimai apskritai. taigi tu jau tvirtai > zinai viska, kas liecia ekologija, nes pirstu per dusle perbraukes esi > kelis kart. > susirask sanaudas to paties svorio ir galingumo dyzelinio auto 30 metu > senumo ir siuolaikine. ir dar ivertink, kad siuolaikine be EGR ir DPF > dar maziau ima/imtu. > > On 2016.09.13 10:46, Dainiushas wrote: >> klausimas kiek tas lankstumas prideda būtent ekologijos, bo V6 TDI su >> senoviniu siurbliu berods atitiko EU3 be jokių DPF'ų >> >> On 9/13/2016 10:31 AM, jtdm wrote: >>> On 2016.09.13 10:08, Dainiushas wrote: >>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>> neišsipurvini? >>> >>> priestvaniniai dyzeliai irgi turejo tokia pacia tikslia ir lankscia kuro >>> sistema, davikliu kruva ir valdymo algoritmus? >>> >>>> >>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' >>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >