Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-13 09:35:50
tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas.
tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' 
tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek 
toliau savo ekologija nemastydamas.


On 2016.09.13 09:22, Dainiushas wrote:
> o yra kas nors nakvojęs dėl būtent DPF'o?
>
> šitais, o jei bandai MAXX'o EGR'ą pritemt prie DPF'o, tai citroene be jo
> EGR'as užsilenkė prie 130kkm. Iki būsenos, kai reikia nakvot.
>
> On 9/13/2016 9:20 AM, kef wrote:
>> arba atvirksciai, dumu tiek pat, bet uz tad be dpf ramu kad nereikes
>> nakvot kur nors toli nuo civilizacijos
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>> news:nr6cha$ou4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs
>>> dūmais visai dėl kito gedimo.
>>>
>>> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote:
>>>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių
>>>> sprendimų tai buna problema
>>>>
>>>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote:
>>>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė.
>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>>>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli
>>>>>> grazu iki 200kkm
>>>>>>
>>>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote:
>>>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių
>>>>>>> nei
>>>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>