Tie slegio davikliai irgi naudojami keksiuko kepimo procesui stebeti. Teoriskai jie kaip bonusa turi patvirtinti kad nevaziuoja nes uzsikiso, bet realybe buna kitokia, greiciau islenda visai kitos klaidos, pvz EGR. Bet jusu valia tiket nevjebenais autoinzinieriais ir kad viskas gerai tame dpf. Gerai, kol lizingas ir garatija nesibaige. O 200kkm - utopiskai daug sitai sistemai. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nr622e$ibb$1@trimpas.omnitel.net... > šiaip tai nelabai supratau apie ką čia, bet yra krūva mašinų su DPF'ais, > tai bent ridose iki 200kkm jokių nei praktinių nei teorinių problemų su > jomis kaip ir nėra. O šiaip tai yra gi slėgio davikliai ir pagal tai DPF'o > būklė turbūt visai neblogai išsiburia. > > On 9/12/2016 1:58 PM, kef wrote: >> atvirksciai, kuo teisingesnis vaziavimas, apsukos >2krpm, ilgesni >> tripai, tuo daugiau sansu kad kukuosi tundroi su uzkimstu filtru. Juk >> nera masinoj davikliu skirtu diagnozuoti dpf bukle, yra tik jobanas >> teorinis suodziu kiekio modelis ir davikliai skirti priziureti kad >> deginimo metu nesusikeptu i keksiuka. Bled. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nr61eb$htu$3@trimpas.omnitel.net... >>> tai visko gali būt. ypač jei mieste po 5km važinėjama, tai apskritai >>> iš to dyzelio tik užsipisimas. >>> >>> On 9/12/2016 1:51 PM, kef wrote: >>>> arba kaitaliosi kas 20kkm kol neispjausi dpf >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:nr5skv$ejp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai jis ten pakeist ne kosmosą lyg kainuoja. sekantiem 100kkm pamirši >>>>> >>>>> On 9/12/2016 11:35 AM, MAXX wrote: >>>>>> reikia c4 egr ishkastruot >>>>>> gal ka rekomenduotumet ponai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >