Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-13 11:08:25
taves uz toki bazara niekas nera atjunges? ar tik internete mazolius 
kasaisi?

On 2016.09.13 11:04, markatas wrote:
> Klausyk, cia ne tu tas asilas, kurs EGR atjungei merginai su BMW 330D, kur
> paskui ji vargse i servizus vazinejo, kad cekas dega ir limpmodas isijunges,
> ir jei tan makaronus kabino? Jei tai tavo darbas uz tokius pezalus ir
> nesamones pyzdink NX i vaiku darzeli, ten panasaus lygio mastytojai
> susirinke
>
> markatas
>
> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message
> news:nr872d$ccb$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai tau standartiskai tik 'bleee' uzbliaut tesigauna, kai i tema nebeturi
>> ka pasakyt. pripazinti, kad variklis be EGR ir DPF yra finale
>> ekologiskesnis, tai nesigaus niekaip. viesai.
>>
>> On 2016.09.13 09:34, Dainiushas wrote:
>>> bet tai ble ble kaip tu èia infa pasikaustæs....
>>>
>>> On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote:
>>>> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai
>>>> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi tik
>>>> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi.
>>>> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime.
>>>> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR
>>>> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR
>>>> pastoviai darinejasi.
>>
>
>