Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-14 10:09:14
ta prasme, tau kažkas keisto, kad mažesnis automobilis su mažesnio 
darbinio tūrio varikliu ima mažiau kuro?

O kaip tau Audi 100, 88kW ir 5.7? :)

On 9/14/2016 9:07 AM, jtdm wrote:
> prasom:
>
> audi 100 2.5 tdi 85kw 6.3l
> alfa 159 1.9 jtd 88kw 5.9l
> octavia 1.9 tdi 77kw 5.1l
> octavia 2.0 tdi 103kw 5.5l
>
> cia realiai pirmi galvon sove pavyzdziai, gerai paknisus ir didesniu
> skirtumu rastum. trys paskutines visos su DPF. alfa dar ir sunkesne!
> tau blet melynuot reiktu uz toki trolinima, o ne raudonuot.
>
> On 2016.09.13 19:56, Dainiushas wrote:
>> tai su surask, paraudonuosiu
>>
>> On 9/13/2016 10:52 AM, jtdm wrote:
>>> keista kad tau kyla kazkokie klausimai apskritai. taigi tu jau tvirtai
>>> zinai viska, kas liecia ekologija, nes pirstu per dusle perbraukes esi
>>> kelis kart.
>>> susirask sanaudas to paties svorio ir galingumo dyzelinio auto 30 metu
>>> senumo ir siuolaikine. ir dar ivertink, kad siuolaikine be EGR ir DPF
>>> dar maziau ima/imtu.
>>>
>>> On 2016.09.13 10:46, Dainiushas wrote:
>>>> klausimas kiek tas lankstumas prideda būtent ekologijos, bo V6 TDI su
>>>> senoviniu siurbliu berods atitiko EU3 be jokių DPF'ų
>>>>
>>>> On 9/13/2016 10:31 AM, jtdm wrote:
>>>>> On 2016.09.13 10:08, Dainiushas wrote:
>>>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau
>>>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo
>>>>>> neišsipurvini?
>>>>>
>>>>> priestvaniniai dyzeliai irgi turejo tokia pacia tikslia ir lankscia
>>>>> kuro
>>>>> sistema, davikliu kruva ir valdymo algoritmus?
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote:
>>>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas.
>>>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo
>>>>>>> 'israstas'
>>>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek
>>>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>