ta prasme, tau kažkas keisto, kad mažesnis automobilis su mažesnio darbinio tūrio varikliu ima mažiau kuro? O kaip tau Audi 100, 88kW ir 5.7? :) On 9/14/2016 9:07 AM, jtdm wrote: > prasom: > > audi 100 2.5 tdi 85kw 6.3l > alfa 159 1.9 jtd 88kw 5.9l > octavia 1.9 tdi 77kw 5.1l > octavia 2.0 tdi 103kw 5.5l > > cia realiai pirmi galvon sove pavyzdziai, gerai paknisus ir didesniu > skirtumu rastum. trys paskutines visos su DPF. alfa dar ir sunkesne! > tau blet melynuot reiktu uz toki trolinima, o ne raudonuot. > > On 2016.09.13 19:56, Dainiushas wrote: >> tai su surask, paraudonuosiu >> >> On 9/13/2016 10:52 AM, jtdm wrote: >>> keista kad tau kyla kazkokie klausimai apskritai. taigi tu jau tvirtai >>> zinai viska, kas liecia ekologija, nes pirstu per dusle perbraukes esi >>> kelis kart. >>> susirask sanaudas to paties svorio ir galingumo dyzelinio auto 30 metu >>> senumo ir siuolaikine. ir dar ivertink, kad siuolaikine be EGR ir DPF >>> dar maziau ima/imtu. >>> >>> On 2016.09.13 10:46, Dainiushas wrote: >>>> klausimas kiek tas lankstumas prideda būtent ekologijos, bo V6 TDI su >>>> senoviniu siurbliu berods atitiko EU3 be jokių DPF'ų >>>> >>>> On 9/13/2016 10:31 AM, jtdm wrote: >>>>> On 2016.09.13 10:08, Dainiushas wrote: >>>>>> tai čia išeina, anot tavęs, kad prieštvaniniai dyzeliai buvo labiau >>>>>> ekologiški nei dabartiniai, kur pirštu perbraukęs per duslę jo >>>>>> neišsipurvini? >>>>> >>>>> priestvaniniai dyzeliai irgi turejo tokia pacia tikslia ir lankscia >>>>> kuro >>>>> sistema, davikliu kruva ir valdymo algoritmus? >>>>> >>>>>> >>>>>> On 9/13/2016 9:35 AM, jtdm wrote: >>>>>>> tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. >>>>>>> tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo >>>>>>> 'israstas' >>>>>>> tam, kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek >>>>>>> toliau savo ekologija nemastydamas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >