nu tai aplink tave sugedę, aplink mane geros. ką dabar daryt? On 9/12/2016 4:10 PM, jtdm wrote: > tai tau nors ir 100-ta masinu su uzkistais dpf i kiema atvaryk, vistiek > nieko nesuprasi, nes tavo sferiniam vakuume yra ta 'kruva' be problemu. > > On 2016.09.12 14:03, Dainiushas wrote: >> šiaip tai nelabai supratau apie ką čia, bet yra krūva mašinų su DPF'ais, >> tai bent ridose iki 200kkm jokių nei praktinių nei teorinių problemų su >> jomis kaip ir nėra. O šiaip tai yra gi slėgio davikliai ir pagal tai >> DPF'o būklė turbūt visai neblogai išsiburia. >> >> On 9/12/2016 1:58 PM, kef wrote: >>> atvirksciai, kuo teisingesnis vaziavimas, apsukos >2krpm, ilgesni >>> tripai, tuo daugiau sansu kad kukuosi tundroi su uzkimstu filtru. Juk >>> nera masinoj davikliu skirtu diagnozuoti dpf bukle, yra tik jobanas >>> teorinis suodziu kiekio modelis ir davikliai skirti priziureti kad >>> deginimo metu nesusikeptu i keksiuka. Bled. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr61eb$htu$3@trimpas.omnitel.net... >>>> tai visko gali būt. ypač jei mieste po 5km važinėjama, tai apskritai >>>> iš to dyzelio tik užsipisimas. >>>> >>>> On 9/12/2016 1:51 PM, kef wrote: >>>>> arba kaitaliosi kas 20kkm kol neispjausi dpf >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:nr5skv$ejp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai jis ten pakeist ne kosmosą lyg kainuoja. sekantiem 100kkm pamirši >>>>>> >>>>>> On 9/12/2016 11:35 AM, MAXX wrote: >>>>>>> reikia c4 egr ishkastruot >>>>>>> gal ka rekomenduotumet ponai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >