Du 1,6 HDI suvazineti nuo 0 iki 210000 ir 240000 Su FAP vienintele problema buvo Eolio papildymas Pas abu rezimas miestas uzmiestis 50/50. Su EGR jokiu problemu nebuvo On 2016.09.12 14:17, kef wrote: > Tie slegio davikliai irgi naudojami keksiuko kepimo procesui stebeti. > Teoriskai jie kaip bonusa turi patvirtinti kad nevaziuoja nes uzsikiso, > bet realybe buna kitokia, greiciau islenda visai kitos klaidos, pvz EGR. > Bet jusu valia tiket nevjebenais autoinzinieriais ir kad viskas gerai > tame dpf. Gerai, kol lizingas ir garatija nesibaige. O 200kkm - > utopiskai daug sitai sistemai. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nr622e$ibb$1@trimpas.omnitel.net... >> šiaip tai nelabai supratau apie ką čia, bet yra krūva mašinų su >> DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių nei praktinių nei teorinių >> problemų su jomis kaip ir nėra. O šiaip tai yra gi slėgio davikliai ir >> pagal tai DPF'o būklė turbūt visai neblogai išsiburia. >> >> On 9/12/2016 1:58 PM, kef wrote: >>> atvirksciai, kuo teisingesnis vaziavimas, apsukos >2krpm, ilgesni >>> tripai, tuo daugiau sansu kad kukuosi tundroi su uzkimstu filtru. Juk >>> nera masinoj davikliu skirtu diagnozuoti dpf bukle, yra tik jobanas >>> teorinis suodziu kiekio modelis ir davikliai skirti priziureti kad >>> deginimo metu nesusikeptu i keksiuka. Bled. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr61eb$htu$3@trimpas.omnitel.net... >>>> tai visko gali būt. ypač jei mieste po 5km važinėjama, tai apskritai >>>> iš to dyzelio tik užsipisimas. >>>> >>>> On 9/12/2016 1:51 PM, kef wrote: >>>>> arba kaitaliosi kas 20kkm kol neispjausi dpf >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:nr5skv$ejp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai jis ten pakeist ne kosmosą lyg kainuoja. sekantiem 100kkm pamirši >>>>>> >>>>>> On 9/12/2016 11:35 AM, MAXX wrote: >>>>>>> reikia c4 egr ishkastruot >>>>>>> gal ka rekomenduotumet ponai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >