Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: RD
Data: 2016-09-12 15:51:25
Du 1,6 HDI suvazineti nuo 0 iki 210000 ir 240000

Su FAP vienintele problema buvo Eolio papildymas

Pas abu rezimas miestas uzmiestis 50/50. Su EGR jokiu problemu nebuvo



On 2016.09.12 14:17, kef wrote:
> Tie slegio davikliai irgi naudojami keksiuko kepimo procesui stebeti.
> Teoriskai jie kaip bonusa turi patvirtinti kad nevaziuoja nes uzsikiso,
> bet realybe buna kitokia, greiciau islenda visai kitos klaidos, pvz EGR.
> Bet jusu valia tiket nevjebenais autoinzinieriais ir kad viskas gerai
> tame dpf. Gerai, kol lizingas ir garatija nesibaige. O  200kkm -
> utopiskai daug sitai sistemai.
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:nr622e$ibb$1@trimpas.omnitel.net...
>> šiaip tai nelabai supratau apie ką čia, bet yra krūva mašinų su
>> DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių nei praktinių nei teorinių
>> problemų su jomis kaip ir nėra. O šiaip tai yra gi slėgio davikliai ir
>> pagal tai DPF'o būklė turbūt visai neblogai išsiburia.
>>
>> On 9/12/2016 1:58 PM, kef wrote:
>>> atvirksciai, kuo teisingesnis vaziavimas, apsukos >2krpm, ilgesni
>>> tripai, tuo daugiau sansu kad kukuosi tundroi su uzkimstu filtru. Juk
>>> nera masinoj davikliu skirtu diagnozuoti dpf bukle, yra tik jobanas
>>> teorinis suodziu kiekio modelis ir davikliai skirti priziureti kad
>>> deginimo metu nesusikeptu i keksiuka. Bled.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:nr61eb$htu$3@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai visko gali būt. ypač jei mieste po 5km važinėjama, tai apskritai
>>>> iš to dyzelio tik užsipisimas.
>>>>
>>>> On 9/12/2016 1:51 PM, kef wrote:
>>>>> arba kaitaliosi kas 20kkm kol neispjausi dpf
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>>> news:nr5skv$ejp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai jis ten pakeist ne kosmosą lyg kainuoja. sekantiem 100kkm pamirši
>>>>>>
>>>>>> On 9/12/2016 11:35 AM, MAXX wrote:
>>>>>>> reikia c4 egr ishkastruot
>>>>>>> gal ka rekomenduotumet ponai.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>