On 2016.09.14 11:01, Dainiushas wrote: > nu tai bet tai ble gal logiška, kad per tiek laiko kažkas pasikeitė į nu bet tai ble gal ne del DPF tos sanaudos mazesnes ir ji isemus nepadideja? tai jeigu analogiskam darbui atlikti ima maziau kuro, tai tau dar klausimas iskilo, 'kiek tas progresas prideda būtent ekologijos'? zadejai juk raudonuot del to progreso, nes tau nesuvokiama, kad pati didziausia ekologija - mazesnis kuro suvartojimas, o ne DPF, kuris ir taip nykstama PM procenta ismetime dar biski sumazina kol neuzsikisa. o kai uzsikisa degina papildoma kura, isskiria nuodus tam, kad atsikimsti. ajna nx kaip gerai ir kaip ekologijos padaugeja kartu su kuro sanaudom!!! > gerąją pusę? Nors šiaip tai bb ten tą penkiacilindrį lygint su naujom > mažalitražkėm. Va Passat'as B4, 81kW - 5.1/100. Ir jis realiai su tiek tai blet kad analogiskos kubaturos ir cilindru skaiciaus galia dviguba, tai ka ten lygint? todel ir emiau 1.9 tdi, kad panasi galia ir masinos svoris. bet cia nieko naujo, kai gauni pvz kurio prasei, tai pradedi pisti prota del visokiu detaliu. > važiuoja, kai kuo naujesnis trabis tuo sunkiau sutilpt į tai kas > deklaruota. Kaip ir DPF'as, nekažką jis ten sąnaudose įtakoja. vat kai nustosi pisti prota apie tai, ko nei mates nei pats bandes, tada suprasi, kad per tuos visus EGR ir DPF ir turi tokias sanaudas, kurios netelpa i teorines gamintojo deklaruotas. > > beje, liūdna net, bet tavo trolinimas iš agresyvaus darosi įkyrus, toks > kaip vatinio Ginto > > On 9/14/2016 10:26 AM, jtdm wrote: >> blet blet trolis. aiskiai parasiau - alfa dar sunkesne uz audi. bet tau >> vistiek 'mazesne'. skoda irgi ten pora kg lengviau, uztai kw daugiau ir >> valina geriau ir ryja net su DPF maziau zenkliai. bet nu mazesne ant >> liniuotes ir pize, dainiushas neuzskaito pvz ir neraudonuoja. >> >> On 2016.09.14 10:08, Dainiushas wrote: >>> ta prasme, tau kažkas keisto, kad mažesnis automobilis su mažesnio >>>