Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-14 23:15:37
On 9/14/2016 10:06 PM, jtdm wrote:
> On 2016.09.14 21:27, Dainiushas wrote:
>> tai tu ble dar BNW TDS'ą su 85kW paimk ir palygink jo sąnaudas su 20m
>> jaunesniu 1.5 dyzeliu. Ble ble kas per ataklumas.
>
> tai su kuo ji lygint? su 200 kw ? va siandien uzpyliau lygiai 50 litru
> pravaziaves 750km su 170kw. is ju taip kokie 400km rytas-vakaras skersai
> isilgai Kauno kaima. kai buvo DPF, gaudavosi tik kokie 600km geriausiu
> atveju, ziema ir 500km nevisada pasiekdavau. ir supildavau dar 52-54l
> daznai, nes su degancia lempa vaziuoju neretai. sakai vistiek reik is
> rusio parsinest ir atgal sudet originalu DPF bakeli, bus daugiau
> ekologijos???
>

tai sakau - lygink panašios kubatūros ir cilindrų skaičiaus variklius. 
Px gi tiek kilowatai, vis tiek tokiam važiavimui kokiu deklaruojamos 
sąnaudos jų reikia 15-20 spėju. Sąnaudos tai, kažkoks kosTmosas, nu arba 
važinėji kaip duxas :D

>>
>> Kas link sąnaudų - ekologijos prasme, px 10% daugiau CO2 jei tai padeda
>> _kartais_ sumažint kitų teršalų kiekį.
>
> rimtai po DPF tik CO2 islekia? nieko daugiau? svarbu nesimato, ane?
> taigi tu PM ismetime procentais ir taip nykstamas kiekis. pasiziurek ka
> pats postinai. procento dalys. ir tu isivaizduoji, kad DPF pasauli
> gelbeja, nes PM ismetime nuo tarkim 0.3% iki 0.1% (ar panasiai)
> sumazina? :) su 0.3% vsem chana, vezys garantuotas, su 0.1% galima dusle
> apsiziojus vaziuot, nes visa kita ismetime - tai kaip ir px?
> nes to viso kito su didesnem sanaudom, reikalingom DPF regeneracijai,
> tai tik daugeja, nemazeja. jau nekalbant apie pacio DPF gamyba,
> utilizavima, papildoma veziojama svori (vel sanaudos) ir pan., kas tau
> tiesiogiai po nosim nesmirda? tipo apie ekologija uz tavo miesto ribos
> tai jau rupintis nereik, tiek toli fantazija ir savanaudiskumas
> neleidzia pagalvot?
>

šiaip skaitei tą SSP? Ten gi daug visko parašyta. Taip, DPF'as papildomų 
NOx tikrai negamina. Skirtingai nuo tavo lauželio su vamzdžių vietoj 
išmetimo.