On 9/14/2016 10:06 PM, jtdm wrote: > On 2016.09.14 21:27, Dainiushas wrote: >> tai tu ble dar BNW TDS'ą su 85kW paimk ir palygink jo sąnaudas su 20m >> jaunesniu 1.5 dyzeliu. Ble ble kas per ataklumas. > > tai su kuo ji lygint? su 200 kw ? va siandien uzpyliau lygiai 50 litru > pravaziaves 750km su 170kw. is ju taip kokie 400km rytas-vakaras skersai > isilgai Kauno kaima. kai buvo DPF, gaudavosi tik kokie 600km geriausiu > atveju, ziema ir 500km nevisada pasiekdavau. ir supildavau dar 52-54l > daznai, nes su degancia lempa vaziuoju neretai. sakai vistiek reik is > rusio parsinest ir atgal sudet originalu DPF bakeli, bus daugiau > ekologijos??? > tai sakau - lygink panašios kubatūros ir cilindrų skaičiaus variklius. Px gi tiek kilowatai, vis tiek tokiam važiavimui kokiu deklaruojamos sąnaudos jų reikia 15-20 spėju. Sąnaudos tai, kažkoks kosTmosas, nu arba važinėji kaip duxas :D >> >> Kas link sąnaudų - ekologijos prasme, px 10% daugiau CO2 jei tai padeda >> _kartais_ sumažint kitų teršalų kiekį. > > rimtai po DPF tik CO2 islekia? nieko daugiau? svarbu nesimato, ane? > taigi tu PM ismetime procentais ir taip nykstamas kiekis. pasiziurek ka > pats postinai. procento dalys. ir tu isivaizduoji, kad DPF pasauli > gelbeja, nes PM ismetime nuo tarkim 0.3% iki 0.1% (ar panasiai) > sumazina? :) su 0.3% vsem chana, vezys garantuotas, su 0.1% galima dusle > apsiziojus vaziuot, nes visa kita ismetime - tai kaip ir px? > nes to viso kito su didesnem sanaudom, reikalingom DPF regeneracijai, > tai tik daugeja, nemazeja. jau nekalbant apie pacio DPF gamyba, > utilizavima, papildoma veziojama svori (vel sanaudos) ir pan., kas tau > tiesiogiai po nosim nesmirda? tipo apie ekologija uz tavo miesto ribos > tai jau rupintis nereik, tiek toli fantazija ir savanaudiskumas > neleidzia pagalvot? > šiaip skaitei tą SSP? Ten gi daug visko parašyta. Taip, DPF'as papildomų NOx tikrai negamina. Skirtingai nuo tavo lauželio su vamzdžių vietoj išmetimo.