Tema: Re: req: Citroenu burtininko kaune
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-13 09:34:54
bet tai ble ble kaip tu čia infa pasikaustęs....

On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote:
> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai
> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi tik
> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi.
> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime.
> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR
> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR
> pastoviai darinejasi.
>
> On 2016.09.12 19:20, Igaliotinis wrote:
>> paistaliukai
>>
>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message
>> news:nr6cri$p31$1@trimpas.omnitel.net...
>>> del visko jis kemsasi. ilgus atstumus vaziuojant jis savaime nesivalo.
>>> smarkiai spaudziant tapke dar daugiau kemsasi. tik tai nereiskia, kad
>>> variklis sugedes.
>>>
>>> On 2016.09.12 17:05, Ignas wrote:
>>>> del tu paciu trumpu atstumu
>>>>
>>>> On 2016-09-12 17:04, Zhiniukas wrote:
>>>>> O tai kokio organo dpf kemšasi, jei variklis nedūmija?
>>>>>
>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>>>>> news:nr6cjf$oue$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> arba savu chodu dumingumo testa praeina TA
>>>>>>
>>>>>> On 2016-09-12 17:02, Dainiushas wrote:
>>>>>>> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs
>>>>>>> dūmais
>>>>>>> visai dėl kito gedimo.
>>>>>>>
>>>>>>> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote:
>>>>>>>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių
>>>>>>>> sprendimų tai buna problema
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote:
>>>>>>>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė.
>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli
>>>>>>>>>> grazu iki 200kkm
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm
>>>>>>>>>>> jokių
>>>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>