tai gi azoto oksidams mazinti tas EGRas. Jau ka, ka, bet be jo ekologai negali. Siaip tai EGR feilas ne taip baisu, jis vamzdzio aklai neuzkisa, gali ir davaziuoti. O vat su aklai uzsikistu DPF - xj pavaziuosi. Galetu bent koki avarini kraneli sugalvoti, sukos. "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message news:nr86o6$c4c$1@trimpas.omnitel.net... > tai EGR'as dyzeliui isvis yra kazkoks apsirukusio idijoto ismislas. > tau turbut naujiena bus, kad istoriskai DPF butent ir buvo 'israstas' tam, > kad dalinai sumazinti tai, ka 'pridirba' EGR'as... krc. tikek toliau savo > ekologija nemastydamas. > > > On 2016.09.13 09:22, Dainiushas wrote: >> o yra kas nors nakvojęs dėl būtent DPF'o? >> >> šitais, o jei bandai MAXX'o EGR'ą pritemt prie DPF'o, tai citroene be jo >> EGR'as užsilenkė prie 130kkm. Iki būsenos, kai reikia nakvot. >> >> On 9/13/2016 9:20 AM, kef wrote: >>> arba atvirksciai, dumu tiek pat, bet uz tad be dpf ramu kad nereikes >>> nakvot kur nors toli nuo civilizacijos >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:nr6cha$ou4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs >>>> dūmais visai dėl kito gedimo. >>>> >>>> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote: >>>>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių >>>>> sprendimų tai buna problema >>>>> >>>>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote: >>>>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė. >>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>>>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli >>>>>>> grazu iki 200kkm >>>>>>> >>>>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote: >>>>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių >>>>>>>> nei >>>>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >