o yra kas nors nakvojęs dėl būtent DPF'o? šitais, o jei bandai MAXX'o EGR'ą pritemt prie DPF'o, tai citroene be jo EGR'as užsilenkė prie 130kkm. Iki būsenos, kai reikia nakvot. On 9/13/2016 9:20 AM, kef wrote: > arba atvirksciai, dumu tiek pat, bet uz tad be dpf ramu kad nereikes > nakvot kur nors toli nuo civilizacijos > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nr6cha$ou4$1@trimpas.omnitel.net... >> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs >> dūmais visai dėl kito gedimo. >> >> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote: >>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių >>> sprendimų tai buna problema >>> >>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote: >>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė. >>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli >>>>> grazu iki 200kkm >>>>> >>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote: >>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių nei >>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra >>>>> >>>> >>> >> >