vietoj stovint parasiau apsukas ir slegius? kokie dar neaiskumai yra? "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message news:nrcf81$e06$2@trimpas.omnitel.net... > tai vietoj stovint visos apsukos - laisvos. > > On 2016.09.14 21:58, Igaliotinis wrote: >> vietoj stovint. >> >> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >> news:nrb7rl$rgk$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2016.09.14 12:17, Igaliotinis wrote: >>>> laisvos apsukos iki 25mbar, 2k ~75mbar, 4k ~170mbar. >>> >>> cia i kalna ar pakalne vaziuojant? >>> tai prie kokiu salygu prasideda regeneracija? >>> teoriskai porolono kieki eksperimentiskai parinkus ir sukisus i >>> ismetimo vamzdi, turetu regeneracija prasidet? >>> >>>> >>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >>>> news:nrao07$hjg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nesivartyk. sakei is slegiu matosi. tai reiskia ziurejai, zinai kas, >>>>> ko ir kiek turi rodyt. tai prasom trumpu pvz pora. parametru-skaiciuku >>>>> rinkinukus nuo davikliu, kada dpf geras ir kada jau reikia regeneruot. >>>>> ar eilini karta trystelei tariamaja nuosaka apie zinias ir patirti >>>>> savo nerealia? >>>>> >>>>> On 2016.09.13 19:55, Dainiushas wrote: >>>>>> kad visos važiuoja nėra ten ką žiūrėt >>>>>> >>>>>> On 9/13/2016 10:47 AM, jtdm wrote: >>>>>>> konkretu pavyzdi prasom su skaiciais i studija. is kruvos savoj >>>>>>> aplinkoj >>>>>>> turetum be problemu kokiu 20 pavydzsiu skirtingu modeliu duot. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.09.13 10:42, Dainiushas wrote: >>>>>>>> tai, kad ne tik teoriškai. ant slėgių gi matosi kas darosi tame >>>>>>>> DPF'e. >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >