> > tai blet vienas 85kw kitas 170kw arba dar daugiau. as jau beveik > nesistebiu, tai b su p lygint jau norma tapo. > tu tikrai nuoširdžiai tiki, kad tie turbinos užpūsti kilowatai, jais nepiktnaudžiaujant, kažkaip labai įtakoja sąnaudas? >> Px gi tiek kilowatai, vis tiek tokiam važiavimui kokiu deklaruojamos >> sąnaudos jų reikia 15-20 spėju. Sąnaudos tai, kažkoks kosTmosas, nu arba > > aha jo, vidutinem sanaudom, kuriu puse sudaro miestas, reikia tik 20kw > :))) tu blet maziau kefyro gerk. as jau taip ir matau, kaip su ta 85kw > besivelkancia silke vaziuoji taip pat, kaip siuolaikinis 2.5 > penkiacilindris su 2 kartus didesne galia. su kuriuo realiai net norint > neimanoma vaziuot taip, kaip ta silke smaugiama gazas dugnas nichuja > netraukia. man gazo pedala reiktu metro ilgio pasidaryt, kad eitu > dozuoti mikronais, kad lygiai su ta silke vilktis. > bet tai kaip tu greitai naglas pasidarei. Ne taip seniai plėšei maikes kaip zjbys matiz'as su 20s iki 100, dabar matai 170kw mieste jau norma patapo :D >> važinėji kaip duxas :D > > wow. just wow. cia visi, kurie su 6.6l/100km vaziuoja, yra duxai? zinok > saziningai, net pasimeciau - cia per greit ar per letai? nes as tai bent > jau bandau pagal KET vaziuot. bet nuo sankryzos pasiekes 50kmh 99% matau > toli visus veidrodyje. tai bbz, gal ir duxas, bet man taip - pagal KET > ir be DPF gerai su 170kw. o tau smirda tokie kaip tu. > tai žinok su 66kW kabluku tas pats, nelabai net smaugt jį reikia. Lėtai srautas važiuoja. Kas link 85kW silkės, nustebtum jaučiu kiek mažai tu ją paliktum iki 50km/h