tai tu man pasakyk kaip tos mašinos po 300kkm nuvažiuoja jei viskas taip baisu? va BNW ant 200kkm pradėjo kimštis, sutvarkyta kas buvo sugedę, priverstinė regeneracija ir viskas gerai. Ir šiaip, viskas px tam DPF'ui kol variklis nedegina tepalų ir pelenais neužpisa. On 9/12/2016 5:07 PM, jtdm wrote: > del visko jis kemsasi. ilgus atstumus vaziuojant jis savaime nesivalo. > smarkiai spaudziant tapke dar daugiau kemsasi. tik tai nereiskia, kad > variklis sugedes. > > On 2016.09.12 17:05, Ignas wrote: >> del tu paciu trumpu atstumu >> >> On 2016-09-12 17:04, Zhiniukas wrote: >>> O tai kokio organo dpf kemšasi, jei variklis nedūmija? >>> >>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>> news:nr6cjf$oue$1@trimpas.omnitel.net... >>>> arba savu chodu dumingumo testa praeina TA >>>> >>>> On 2016-09-12 17:02, Dainiushas wrote: >>>>> jo tik paprastai išpjovus DPF'ą paaiškėja, kad variklis apsipylęs >>>>> dūmais >>>>> visai dėl kito gedimo. >>>>> >>>>> On 9/12/2016 3:38 PM, Ignas wrote: >>>>>> dpf yra pasekme ekologijos vaikymosi ir dėl abejotinų inžinerinių >>>>>> sprendimų tai buna problema >>>>>> >>>>>> On 2016-09-12 15:14, Zhiniukas wrote: >>>>>>> Dpf yra ne problema, o gedimo pasekmė. >>>>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>>>>>> news:nr65de$ke8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> bet yra kita kruva, kurioms amzinos problemos su tais dpf ir toli >>>>>>>> grazu iki 200kkm >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-09-12 14:03, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> bet yra krūva mašinų su DPF'ais, tai bent ridose iki 200kkm jokių >>>>>>>>> nei >>>>>>>>> praktinių nei teorinių problemų su jomis kaip ir nėra >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >