Tema: Re: Citroenu burtininko kaune
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-16 17:25:09
nu tai blet, sugedes tas tavo subaru buvo vadinasi. dar is nieko negirdejau 
kad normali techniskai tvarkinga masina kas 50km regeneruotusi:D taip, kad 
pats blet nepisk proto


"Ignas"  wrote in message news:nrfv7c$mvd$1@trimpas.omnitel.net...

subaru, nuo pirmu salciu regeneruodavosi max kas 50 km, jei nereikdavo
kelias dienas is vilniaus islyst (darbas-namai), ir regeneruot
nespedavo, tai tekdavo vaziuot i atstovybe degint kompu. taip saltu metu
vos ne kartas per menesi as pas juos lankydavaus. taip kad nepisk proto
kitiem apie proto pisima...

On 2016-09-15 19:06, [mikro] wrote:
> superbas jau 200kkm. kelios stukes virs. dpf regeneruojasi kas kokia
> 1000km. jei mieste droziuosi daug, nu kas 600 kazur. wtf tos kelios cia
> tavo dienos?
> kaip visada pisi prota ir nesuvoki. eik blet geriau ligowave firmwaruose
> bugu gaudyt negrybaves ko matyt pats nelabai ismanai..
>
>
>
> "jtdm"  wrote in message news:nraob7$hor$1@trimpas.omnitel.net...
>
> as ne apie 400k lavonus. o apie 100k nenuvaziavusias masinas ne is
> sferinio dainiusho vakuumo. labai lengva atmazke - 'dpf kemsasi del kito
> gedimo'. tai net truputi pasikises oro filtras jau gaunasi gedimas, del
> kurio dumina is cilindru ir kisasi dpf, bet uztai dainiusho pirstas
> svarus lieka. ir priklausomai nuo masinos naudojimo pobudzio, tokiu ir
> panasiu 'gedimu' dyzeliniam variklyje generuojasi ne taip ir mazai. gal
> ten kur silta ir masina vaziuoja autobanasi vien tiktai, dpf ir atlaiko
> 200k be problemu. as zinau ne viena pvz, kai 50-80kkm pravaziavus masina
> jau turi problemini dpf, kurio neisemus, sustosi viena diena. ir siaip
> vaziuot uzpisa, nes regeneruoja kas antra diena.
>
> On 2016.09.14 00:25, Igaliotinis wrote:
>> tai viska teisingai surashei, tik pasiziurek kaip veikia egras. tu
>> kazkaip is kitos puses parashei. del uzpisimo, tai filtro paskirtis kaip
>> ir aiski, technologinis sprendimas siuo atveju yra toks koks yra. tiek,
>> kad normaliai vaziuojant su nauja masina, apie ta dpf nei zinai nei
>> galvos skauda. apie nupistus lavonus su 400k rida gal nereik sneket, nes
>> filtras ner amzinas, o kai ateina laikas ji keist tai buduliais plaukus
>> raunasi. siaip kiek turejau reikalu su dpf problemom, tai dazniausiai
>> tai buvo pasekme kito gedimo, kaip kazkas jau anksciau apie tai parashe.
>> bendzai su tiesioginiu ipurkismu po 100k atrodo ne geriau nei dyzeliai
>> su egrais, voztuvai kolikai maurais apeje, visokie desulfur ir katuliu
>> isdeginimai irgi vyksta.
>>
>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message
>> news:nr87ud$d17$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai paneik:
>>>
>>> * del EGR ismetime SMARKIAI padideja kietuju daleliu kiekis.
>>> liaudiskai tariant - dumina.
>>> * DPF skirtas mazinti kietuju daleliu kieki ismetime
>>> * EGR sumazina NOx ismetime. su EGR ir DPF naudojama daugiau kuro nei
>>> juos isemus/isjungus, kuris sudega ne be visos puokstes nuodu ismetime.
>>>
>>> beje, cia kalba apie nauja varikli. kai EGR uznesa isiurbimo
>>> kolektoriu, dumija dar labiau, kemsasi dar labiau, regeneruoja dar
>>> daugiau, nuodija dar daugiau.
>>>
>>> klausimas ar DPF uzpisa userius tai irgi juokingas. taip uzpisa.
>>> tiesioginis atsakymas net nesigilinant i viska. garantuoju kad 99%
>>> useriu rinktusi masina be DPF, jei tik galetu.
>>>
>>> On 2016.09.13 09:47, Igaliotinis wrote:
>>>> nu tai isheina, kad dpfo paskirtis yra kimstis ir uzpist uzerius. oro
>>>> filtro irgi tokia pati.
>>>>
>>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message
>>>> news:nr872d$ccb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai tau standartiskai tik 'bleee' uzbliaut tesigauna, kai i tema
>>>>> nebeturi ka pasakyt. pripazinti, kad variklis be EGR ir DPF yra finale
>>>>> ekologiskesnis, tai nesigaus niekaip. viesai.
>>>>>
>>>>> On 2016.09.13 09:34, Dainiushas wrote:
>>>>>> bet tai ble ble kaip tu čia infa pasikaustęs....
>>>>>>
>>>>>> On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote:
>>>>>>> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai
>>>>>>> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi
>>>>>>> tik
>>>>>>> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi.
>>>>>>> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime.
>>>>>>> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR
>>>>>>> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR
>>>>>>> pastoviai darinejasi.
>>>>>
>>>
>