siaip ten jie sugede jau is gamyklos riedejo, tai nesigincysiu, bet atstovai gedimo nemate... On 2016-09-16 17:25, [mikro] wrote: > nu tai blet, sugedes tas tavo subaru buvo vadinasi. dar is nieko > negirdejau kad normali techniskai tvarkinga masina kas 50km > regeneruotusi:D taip, kad pats blet nepisk proto > > > "Ignas" wrote in message news:nrfv7c$mvd$1@trimpas.omnitel.net... > > subaru, nuo pirmu salciu regeneruodavosi max kas 50 km, jei nereikdavo > kelias dienas is vilniaus islyst (darbas-namai), ir regeneruot > nespedavo, tai tekdavo vaziuot i atstovybe degint kompu. taip saltu metu > vos ne kartas per menesi as pas juos lankydavaus. taip kad nepisk proto > kitiem apie proto pisima... > > On 2016-09-15 19:06, [mikro] wrote: >> superbas jau 200kkm. kelios stukes virs. dpf regeneruojasi kas kokia >> 1000km. jei mieste droziuosi daug, nu kas 600 kazur. wtf tos kelios cia >> tavo dienos? >> kaip visada pisi prota ir nesuvoki. eik blet geriau ligowave firmwaruose >> bugu gaudyt negrybaves ko matyt pats nelabai ismanai.. >> >> >> >> "jtdm" wrote in message news:nraob7$hor$1@trimpas.omnitel.net... >> >> as ne apie 400k lavonus. o apie 100k nenuvaziavusias masinas ne is >> sferinio dainiusho vakuumo. labai lengva atmazke - 'dpf kemsasi del kito >> gedimo'. tai net truputi pasikises oro filtras jau gaunasi gedimas, del >> kurio dumina is cilindru ir kisasi dpf, bet uztai dainiusho pirstas >> svarus lieka. ir priklausomai nuo masinos naudojimo pobudzio, tokiu ir >> panasiu 'gedimu' dyzeliniam variklyje generuojasi ne taip ir mazai. gal >> ten kur silta ir masina vaziuoja autobanasi vien tiktai, dpf ir atlaiko >> 200k be problemu. as zinau ne viena pvz, kai 50-80kkm pravaziavus masina >> jau turi problemini dpf, kurio neisemus, sustosi viena diena. ir siaip >> vaziuot uzpisa, nes regeneruoja kas antra diena. >> >> On 2016.09.14 00:25, Igaliotinis wrote: >>> tai viska teisingai surashei, tik pasiziurek kaip veikia egras. tu >>> kazkaip is kitos puses parashei. del uzpisimo, tai filtro paskirtis kaip >>> ir aiski, technologinis sprendimas siuo atveju yra toks koks yra. tiek, >>> kad normaliai vaziuojant su nauja masina, apie ta dpf nei zinai nei >>> galvos skauda. apie nupistus lavonus su 400k rida gal nereik sneket, nes >>> filtras ner amzinas, o kai ateina laikas ji keist tai buduliais plaukus >>> raunasi. siaip kiek turejau reikalu su dpf problemom, tai dazniausiai >>> tai buvo pasekme kito gedimo, kaip kazkas jau anksciau apie tai parashe. >>> bendzai su tiesioginiu ipurkismu po 100k atrodo ne geriau nei dyzeliai >>> su egrais, voztuvai kolikai maurais apeje, visokie desulfur ir katuliu >>> isdeginimai irgi vyksta. >>> >>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >>> news:nr87ud$d17$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai paneik: >>>> >>>> * del EGR ismetime SMARKIAI padideja kietuju daleliu kiekis. >>>> liaudiskai tariant - dumina. >>>> * DPF skirtas mazinti kietuju daleliu kieki ismetime >>>> * EGR sumazina NOx ismetime. su EGR ir DPF naudojama daugiau kuro nei >>>> juos isemus/isjungus, kuris sudega ne be visos puokstes nuodu ismetime. >>>> >>>> beje, cia kalba apie nauja varikli. kai EGR uznesa isiurbimo >>>> kolektoriu, dumija dar labiau, kemsasi dar labiau, regeneruoja dar >>>> daugiau, nuodija dar daugiau. >>>> >>>> klausimas ar DPF uzpisa userius tai irgi juokingas. taip uzpisa. >>>> tiesioginis atsakymas net nesigilinant i viska. garantuoju kad 99% >>>> useriu rinktusi masina be DPF, jei tik galetu. >>>> >>>> On 2016.09.13 09:47, Igaliotinis wrote: >>>>> nu tai isheina, kad dpfo paskirtis yra kimstis ir uzpist uzerius. oro >>>>> filtro irgi tokia pati. >>>>> >>>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >>>>> news:nr872d$ccb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai tau standartiskai tik 'bleee' uzbliaut tesigauna, kai i tema >>>>>> nebeturi ka pasakyt. pripazinti, kad variklis be EGR ir DPF yra >>>>>> finale >>>>>> ekologiskesnis, tai nesigaus niekaip. viesai. >>>>>> >>>>>> On 2016.09.13 09:34, Dainiushas wrote: >>>>>>> bet tai ble ble kaip tu čia infa pasikaustęs.... >>>>>>> >>>>>>> On 9/13/2016 9:28 AM, jtdm wrote: >>>>>>>> nepaistaliukai. tiesiog mieste trumpais atstumais vazinejant, mazai >>>>>>>> kilometru susisuka. todel atrodo, kad greiciau kemsasi ir kemsasi >>>>>>>> tik >>>>>>>> mieste. trasoj vaziuojant, greiciau kilometrai sukasi. >>>>>>>> taciau tai nereiskia, kad DPF valosi ar regeneruojasi pats savaime. >>>>>>>> dar priedo, deka EGR'o, tas DPF dar greiciau kemsasi, nes del EGR >>>>>>>> ismetime suodziu tik padaugeja, nepamazeja. o trasoj vaziuojant EGR >>>>>>>> pastoviai darinejasi. >>>>>> >>>> >> >