Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: Sauliusv
Data: 2011-01-13 10:10:58
Tai yra ir parduotuviniu miltu "neshvariu":
http://www.malsena.lt/lt/produktai/vartotojams/miltai/viso-grudo-ruginiai-miltai

Rupaus malimo, turtingi sėlenomis (natūraliomis skaidulinėmis medžiagomis),
viso grūdo ruginiai miltai ne tik pasižymi ypatingomis skonio savybėmis, bet
savo sudėtyje išsaugo ir visus vitaminus bei mineralus, esančius rugiuose.
Būtent iš tokių miltų yra kepama tradicinė Lietuviška ruginė duona.

Sauliusv