Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-13 10:37:06
Junda buvo nurodžius šį receptą: http://www.delona.lt/rudenine-moliugu-duona,88.html

Rudeninė moliūgų duona
Receptas (puodelis - 200ml):
3/4 puodelio šilto pieno
1 puodelis moliūgo tyrės (tyrei pagaminti reikia moliūgo gabalėlius pavirti, nukošti ir sutrinti)
70g tirpinto ar labai minkšto sviesto
3 (+1 pagal poreikį)  puodelio miltų
1 a. š. druskos
1 a. š. cukraus
1 v. š. šviežių ar džiovintų petražolių
1 v.š. kapotų svogūno laiškų ar smulkinto džiovinto svogūno
2,5 a. š. sausų mielių
1 a. š. juodgrūdės pabarstymui ant viršaus

Iš produktų suminkyti mielinę tešlą (išskyrus juodgrūdę). Jai pakilus, viršų
supjaustyti įstrižomis juostelėmis, nuglostyti šlapiomis rankomis ir pabarstyti
juodgrūde. Kepti 30min 180 laipsnių orkaitėje.
Duonelė minkšta, labai kvapni, smulkiai porėta, drėgna, netrupanti, gražios geltonos spalvos. Skanu valgyti vieną, su sviestu,
lydytu sūreliu. Puikiai tinka prie trintų sriubų.

Mano pastebėjimai: Hokaido moliūgas suteikia gražiausią spalvą, aš jį neluptą supjaustai, apverdu garuose, nulupu odą ir sutrinu
bulvių trintuve. Ir užšaldau porcijomis po puodelį. Cukraus į tešlą nededu, nes moliūgas ir taip saldus, bet dedu 2 š. druskos.
Pagal šį receptą tešla būna minkštoka ir duonelė patyžta, bet geriau yra kepti formoje, o ne dauginti miltų (skonio atžvilgiu).
Bandeles (kepti reikia ne daugiau 15 min.) galima kepti ir iš minkštesnės. Juodgrūdę prie barstymą truputį aptrinu akmeninėje
trintuvėje - kvapas stipresnis. Petražoles dedu šaldytas ir gana daug, kokius 3 valg šaukštus