na teisinga nebutu jei neklystu yra fiatu (max 5 metu senumo) 1.4 litrazo kuriu CO2 emisija mazesne negu 150 cm3/g ir galia apie 200ag, o toks automobilis netgi labai gamta tausoja ir bus kone 2x ekolgishkesnis uz kokia 1989 metu audi 100 2.2, kuri neturi 200 ag "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message news:jbqjki$aue$1@trimpas.omnitel.net... >> Linai, ne apie mane ir ne apie mastelį čia. Visur yra riba, kada daugiau >> mažiau objektyviai pakanka. Sutik, vienam žmogui kruizint į kaimą 200AG >> yra gausiai pereboras. > > Jei jau taip, tai ir ne apie 200AG cia. Baisiausia yra tai, kokiu mastymu > paremta visa tai (aip jau kazkas rase - primete, kad yra su tokiu > galingumu tiek ir tiek. Padaugino is m Lt ir jau turim kuo uzkisti skyle. > Dzin, kad visi susitvarkys (ir nereikia sakyti, kad tai laimejimas) ir ta > skyle biudzete taip ir liks). Islenda koks Pilypas prispanges is kanapiu > ir mojuoja savo matematika... Ir visai nesusimasto, kad tai kelia zmoniu > nepasitenkinima ir, kas svarbiausia, nepasitikejima. Sutikciau, kad jei > sakytu: "ivedam tarsos/ekologijos mokesti, bet masinoms, NUPIRKTOMS PO > 2012 metu ir galingesnems, nei 200AG". Viskas butu paprasta, aisku ir > teisinga. O ne taip, kad lyg ir planavai vienaip, ateina zila kiaule ir > viska nuvercia. Ir, kas liudniausia, kad tai galioja visoms sritims... > > -- > ==================================== > cust.software@gmail.com > Programavimo darbai: > draiveriu, isorines aparaturos valdymo > programu ir pan. rasymas (Win, Linux > OS; PC, embedded platformos). > Elektronines aparaturos kurimo darbai, > CPLD, FPGA programavimas. > P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) > ====================================