Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 14:47:39
dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)

tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
"The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another of 
similar mass and structure. This means that the ratings can only be 
meaningfully compared between cars of the same type and size."



"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. 
> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei 
> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai?
>
> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė 
> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką šneku 
> ir rašau.
>
> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių 
> klasifikacijoje pavyzdžiui?
>
> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. 
> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar 
> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame 
> punkte paminėtą sakinį?
>
> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš 
> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko 
> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade tiek 
> perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi paimt be 
> konkurencijos.
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus pamirshai 
>> :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten biznes 
>> luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>
>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>
>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio 
>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau virsh 
>> galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant bandai 
>> lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju ar tas 
>> meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.
>>
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas ir 
>>> priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš spec. 
>>> plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos lankus. 
>>> Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai.
>>>
>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti 
>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste 
>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo 
>>> greičio.
>>>
>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. 
>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S 
>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas 
>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, kuris 
>>> auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo 
>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", 
>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>
>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda 
>>>> aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom 
>>>> dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo 
>>>> neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis 
>>>> tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju 
>>>> yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t.
>>>>
>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 
>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ?
>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>