Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis. O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną. O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą... "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... > stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. > Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir greiciausiai > ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar nepamenu penktoj > pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu dauzta mashina, jau > nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, deformuojasi labai pavojingai (ne > taip kaip nedauzta). > Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa senesne > gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. > > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >> >> Avtoreviu testai (2010-2011): >> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >> >> Autobild testai: >> Fiat Panda: >> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >> Citroen C1 >> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >> >> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >> >> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >> >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos >>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant >>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>> >>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie >>> buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo >>> buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i >>> kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ... >>> >> >>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat >>>>>>>>>>> panda >>>>>>>>>>> :) >> >> > >