na taip supratau visos kurios ne mb ir ne bmw - biudzetines anot taves :DDDDDDDDD pastudijuok klasifikacija mshinu atidziau. "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:jcsp1q$658$1@trimpas.omnitel.net... > nu bl, jei zmogui geriau biudzetine nauja auto, nei senesne premium, ir > dar kalba apie sauguma, tai cia nepades nei zodynas nei enciklopedija.. > > ishtikro galvojau nepastebesi skirtumo del 87 ir 95m, bet matau skaityt > moki visgi. > > Ok, o kodel tu vis apie ta esp kalbi, ir butinai apie 7 metus? nes ash pvz > per pastaruosius 5m vairavau ir taisiau daug masinu, kuriu amzius >7m. ~90 > proc ish turejo ESP. Ir siaip, ka jau ten >7m.. Visos jos buvo gamintos > iki 2000m. > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jcsomv$5i4$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tu tikrai skaityt nemoki na ir kas kad pirmaja versija sukure 1987, >> uztai i pirmaji seriji modeli ten pat rasho idiege 1995 metais. >> Skaityt atidziai reikia ir jei zodis neaishku nepatinget uzmest aki i >> zodyna. >> >> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >> news:jcskrg$vcd$1@trimpas.omnitel.net... >>> In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, >>> introduced their first traction control systems. >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na suprantu mento protas daugiau neishnesha.... >>>> >>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control >>>> >>>> >>>> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. >>>> Mercedes-Benz, supplied by Bosch, was the first to implement this with >>>> their W140 S-Class model." >>>> >>>> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D >>>> >>>> pezale tu pezale >>>> >>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi >>>>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau >>>>> nereikia. >>>>> >>>>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai >>>>> tavo alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo >>>>> logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo.. >>>>> >>>>> >>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai >>>>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos >>>>>> ko gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik >>>>>> reta is ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik >>>>>> saugumui bet ir manevringumui. >>>>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, >>>>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo >>>>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo >>>>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu >>>>>> firmu. >>>>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju >>>>>> ir yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu. >>>>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai >>>>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus >>>>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini. >>>>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu >>>>>> gaidys mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi >>>>>> velkasi vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius >>>>>> panaudosi. >>>>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau >>>>>> reikalingas buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada >>>>>> jeigu neturi (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu >>>>>> padangu, gali manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa. >>>>>> >>>>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes? >>>>>> >>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad >>>>>>> ir senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra >>>>>>> saugesnis. Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. >>>>>>> galimybes manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau >>>>>>> konkrečius duomenis. >>>>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš >>>>>>> kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus >>>>>>> neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną. >>>>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą >>>>>>> aplinkinį pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius >>>>>>> skelbt kaip vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli >>>>>>> gražu nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje >>>>>>> patinka sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems >>>>>>> negali patikt sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet >>>>>>> matau kad kvailas pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia >>>>>>> tamstos protą... >>>>>>> >>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. >>>>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir >>>>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar >>>>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo >>>>>>>> metu dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, >>>>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta). >>>>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa >>>>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011): >>>>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >>>>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >>>>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >>>>>>>>> >>>>>>>>> Autobild testai: >>>>>>>>> Fiat Panda: >>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >>>>>>>>> Citroen C1 >>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >>>>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >>>>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >>>>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne >>>>>>>>>> tos klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf >>>>>>>>>> variant palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu >>>>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis >>>>>>>>>> kodel jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki >>>>>>>>>> dugno ir spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja >>>>>>>>>> kad jei ne arkliai ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli >>>>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui. >>>>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz >>>>>>>>>>>>>>>>>> nauja fiat panda >>>>>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>