Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-22 08:18:05
na taip supratau visos kurios  ne mb ir ne bmw - biudzetines anot taves 
:DDDDDDDDD
pastudijuok klasifikacija mshinu atidziau.

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
news:jcsp1q$658$1@trimpas.omnitel.net...
> nu bl, jei zmogui geriau biudzetine nauja auto, nei senesne premium, ir 
> dar kalba apie sauguma, tai cia nepades nei zodynas nei enciklopedija..
>
> ishtikro galvojau nepastebesi skirtumo del 87 ir 95m, bet matau skaityt 
> moki visgi.
>
> Ok, o kodel tu vis apie ta esp kalbi, ir butinai apie 7 metus? nes ash pvz 
> per pastaruosius 5m vairavau ir taisiau daug masinu, kuriu amzius >7m. ~90 
> proc ish turejo ESP. Ir siaip, ka jau ten >7m.. Visos jos buvo gamintos 
> iki 2000m.
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcsomv$5i4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na tu tikrai skaityt nemoki na ir kas kad pirmaja versija sukure 1987, 
>> uztai i pirmaji seriji modeli ten pat rasho idiege 1995 metais.
>> Skaityt atidziai reikia ir jei zodis neaishku nepatinget uzmest aki i 
>> zodyna.
>>
>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
>> news:jcskrg$vcd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, 
>>> introduced their first traction control systems.
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na suprantu mento protas daugiau neishnesha....
>>>>
>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control
>>>>
>>>>
>>>> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. 
>>>> Mercedes-Benz, supplied by Bosch, was the first to implement this with 
>>>> their W140 S-Class model."
>>>>
>>>> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D
>>>>
>>>> pezale tu pezale
>>>>
>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
>>>> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
>>>>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
>>>>> nereikia.
>>>>>
>>>>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai 
>>>>> tavo alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo 
>>>>> logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
>>>>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos 
>>>>>> ko gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik 
>>>>>> reta is ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik 
>>>>>> saugumui bet ir manevringumui.
>>>>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
>>>>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
>>>>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
>>>>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu 
>>>>>> firmu.
>>>>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju 
>>>>>> ir yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
>>>>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai 
>>>>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus 
>>>>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
>>>>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu 
>>>>>> gaidys mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi 
>>>>>> velkasi vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius 
>>>>>> panaudosi.
>>>>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau 
>>>>>> reikalingas buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada 
>>>>>> jeigu neturi (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu 
>>>>>> padangu, gali manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>>>>>>
>>>>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>>>>>>
>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad 
>>>>>>> ir senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra 
>>>>>>> saugesnis. Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. 
>>>>>>> galimybes manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau 
>>>>>>> konkrečius duomenis.
>>>>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš 
>>>>>>> kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus 
>>>>>>> neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną.
>>>>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą 
>>>>>>> aplinkinį pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius 
>>>>>>> skelbt kaip vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli 
>>>>>>> gražu nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje 
>>>>>>> patinka sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems 
>>>>>>> negali patikt sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet 
>>>>>>> matau kad kvailas pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia 
>>>>>>> tamstos protą...
>>>>>>>
>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>>>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>>>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>>>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo 
>>>>>>>> metu dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>>>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>>>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>>>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Autobild testai:
>>>>>>>>> Fiat Panda:
>>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>>>>>>> Citroen C1
>>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne 
>>>>>>>>>> tos klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf 
>>>>>>>>>> variant palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis 
>>>>>>>>>> kodel jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki 
>>>>>>>>>> dugno ir spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja 
>>>>>>>>>> kad jei ne arkliai ...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli 
>>>>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nauja fiat panda
>>>>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>