Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-12-21 16:04:42
nu bl, jei zmogui geriau biudzetine nauja auto, nei senesne premium, ir dar 
kalba apie sauguma, tai cia nepades nei zodynas nei enciklopedija..

ishtikro galvojau nepastebesi skirtumo del 87 ir 95m, bet matau skaityt moki 
visgi.

Ok, o kodel tu vis apie ta esp kalbi, ir butinai apie 7 metus? nes ash pvz 
per pastaruosius 5m vairavau ir taisiau daug masinu, kuriu amzius >7m. ~90 
proc ish turejo ESP. Ir siaip, ka jau ten >7m.. Visos jos buvo gamintos iki 
2000m.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcsomv$5i4$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tu tikrai skaityt nemoki na ir kas kad pirmaja versija sukure 1987, 
> uztai i pirmaji seriji modeli ten pat rasho idiege 1995 metais.
> Skaityt atidziai reikia ir jei zodis neaishku nepatinget uzmest aki i 
> zodyna.
>
> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
> news:jcskrg$vcd$1@trimpas.omnitel.net...
>> In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, 
>> introduced their first traction control systems.
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na suprantu mento protas daugiau neishnesha....
>>>
>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control
>>>
>>>
>>> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. 
>>> Mercedes-Benz, supplied by Bosch, was the first to implement this with 
>>> their W140 S-Class model."
>>>
>>> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D
>>>
>>> pezale tu pezale
>>>
>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
>>> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
>>>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
>>>> nereikia.
>>>>
>>>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo 
>>>> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo 
>>>> logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..
>>>>
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
>>>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos 
>>>>> ko gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta 
>>>>> is ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet 
>>>>> ir manevringumui.
>>>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
>>>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
>>>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
>>>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu 
>>>>> firmu.
>>>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju 
>>>>> ir yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
>>>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai 
>>>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus 
>>>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
>>>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu 
>>>>> gaidys mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi 
>>>>> velkasi vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius 
>>>>> panaudosi.
>>>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau 
>>>>> reikalingas buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada 
>>>>> jeigu neturi (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu 
>>>>> padangu, gali manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>>>>>
>>>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad 
>>>>>> ir senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra 
>>>>>> saugesnis. Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. 
>>>>>> galimybes manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau 
>>>>>> konkrečius duomenis.
>>>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš 
>>>>>> kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus 
>>>>>> neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną.
>>>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
>>>>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
>>>>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu 
>>>>>> nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka 
>>>>>> sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt 
>>>>>> sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas 
>>>>>> pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>>>>>>
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>>>>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>>>>>
>>>>>>>> Autobild testai:
>>>>>>>> Fiat Panda:
>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>>>>>> Citroen C1
>>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>>>>>
>>>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis 
>>>>>>>>> kodel jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki 
>>>>>>>>> dugno ir spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja 
>>>>>>>>> kad jei ne arkliai ...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli 
>>>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja 
>>>>>>>>>>>>>>>>> fiat panda
>>>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>