ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau nereikia. ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo.. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net... > ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai > kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos ko > gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is ju > nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir > manevringumui. > Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, > lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo > sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo > kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu. > Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir > yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu. > Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai gali > bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus darai > kapitalini) yra saugesnis uz nesportini. > O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys > mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi > vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi. > Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas > buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi (o > senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali manevruot > tik i kita transporto priemone arba i stulpa. > > beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes? > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net... >> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir >> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. Aš >> akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes manevruojant >> išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis. >> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, >> be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, >> tik nusukinėji kalbą į šoną. >> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį >> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip >> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia >> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, >> minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat >> viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti >> teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą... >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... >>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. >>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir >>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar >>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu >>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, >>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta). >>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa >>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >>>> >>>> Avtoreviu testai (2010-2011): >>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >>>> >>>> Autobild testai: >>>> Fiat Panda: >>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >>>> Citroen C1 >>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >>>> >>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >>>> >>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >>>> >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos >>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant >>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>>>> >>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu >>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel >>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir >>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne >>>>> arkliai ... >>>>> >>>> >>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja >>>>>>>>>>>>> fiat panda >>>>>>>>>>>>> :) >>>> >>>> >>> >>> > >