Jau rinkau ankstesniam ginčui infa. Tai va naujų šiuolaikinių kibirų stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 metų gamybos Lancios - 37.5 m Tu bent išvis pažįstamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra automobilio savybių derinys, kuris padeda išvengt avarijos kažką veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir manevravimas siekiant išvengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio sukibimo galimybių pajautimas sukant vairą, stabdymo jėgos dozavimo informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo greičiau atlikant manevrą, ir tas pats variklio galingumas. Negi nepasitaikė situacijų kai norint išvengt avarinės situacijos geriau yra paspaust gazą ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai automobilis galingesnis, turi didesnę pasirinkimo laisvę kaip greičiau ir saugiau išsisukti iš avarinės situacijos ir, jei vienintelė galimybė tik stabdyt - dar ir trumpesnį stabdymo kelią. > be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? O čia tu apie ką? Nesupratau. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net... > 1989 metu bmw ? > be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai paimk ir pasižiūrėk inete 100-0 km/h stabdymo kelią pavyzdžiui. >> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda :) >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai čia jau seniai normaliems vairuotojams žinomas faktas, kad >>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami >>>> efektyvesni stabdžiai, labiau rafinuota važiuoklė. Visa tai vadinama >>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui būtina, kad fizikos dėsnių >>>> nebandytų paneiginėt. >> >> > >