nu del to sedejimo tai cia nereiktu ant zmogaus nieko sakyt. gal iprates virtuves ant taburetes daug laiko praleist, pvz bulves skusdamas.. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net... > Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir > senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. Aš > akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes manevruojant > išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius duomenis. > O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, be > airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei nieko, tik > nusukinėji kalbą į šoną. > O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį > pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip > vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia > kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt aukštai, > minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt žemai. Vat > viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono onoras būti > teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą... > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... >> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. >> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir >> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar >> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu >> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, deformuojasi >> labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta). >> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa senesne >> gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. >> >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >>> >>> Avtoreviu testai (2010-2011): >>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >>> >>> Autobild testai: >>> Fiat Panda: >>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >>> Citroen C1 >>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >>> >>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >>> >>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >>> >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos >>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant >>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>>> >>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie >>>> buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo >>>> buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i >>>> kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ... >>>> >>> >>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat >>>>>>>>>>>> panda >>>>>>>>>>>> :) >>> >>> >> >>