nu ziurek, uztat pasigooglinai, prikishai galva nereikalingo shudo :) vis nauda :) On 2011-12-13 19:02:29 +0000, Doxlas said: > Sorry, standartinė Lotus Omega su inline 3,6 6 cyl. varikliu. Čia aš > jau apie tuningus nusvaigau. Holdenas dėdavo kitus GM V8 variklius, ne > iš ZR-1. Tiesiog Hemi man asocijuojasi su V8 ir kažkaip išplaukė > atminty infa. Nors šiaip hemisferinė degimo kameros forma buvo > teoriškai pagrįsta FIAT variklisto Vittorio Jano ir pirmą kartą > panaudota 1914 metų FIAT Grand Prix serijos variklyje. Paskui Vittorio > Jano perėjo dirbt i Alfa Romeo ir nuo 1926 metų visos serijinės Alfos > turėjo hemisferinę degimo kamerą ir DOHC inline varikliuose. > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:jc86cn$t32$1@trimpas.omnitel.net... >> lotus omega buvo 3.6 turbo berods. holdenai visokius shudus >> daugialitrius kishdavo kishdavo. >> >> On 2011-12-13 18:14:49 +0000, Doxlas said: >> >>> Emm sorry už išsilavinimo spragas - kokia Omega su Hemi? Kad buvo Lotus >>> Omega su Lotus perdarytu Corvette varikliu (vietoj OHV pushrodų 2xDOHC) >>> tai žinau, bet kad Chryslerio variklį į Omegą dėtų girdėt neteko... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:jc7elg$sh3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> px šiaip ta Omega. Kitas momentas. Krūvą variklių turėjo ta Omega, bet >>>> vat kažkodėl mokytojui užsireikė su pačiu galingiausiu. Gerai, kad dar >>>> ne su HEMI paėmė... >>>> >>>> >>>> On 12/13/2011 01:39 PM, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Bet tai ne ash pradejau. Ar Opel Omega su dujomis = prabangus >>>>> automobilis, tai jau ne krastutinumas? >>>>> >>>>> "Dainiushas" wrote in message news:jc7d7g$q63$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> ir vėl tu į kažkokius vaikiškus kraštutinumus....