Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-16 12:50:51
o tai ko citroenas toki shuda daro, kad per 2-3 metus viska kardinaliai 
geriau padaryt reikia?


On 2011-12-16 10:47:16 +0000, Veikejas said:

> idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo?
> 
> na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo
> tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona.
> 
> kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir
> posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint.
> del stazo nepergyvenk 10+
> 
> 
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
> news:jcf6c2$vp6$1@trimpas.omnitel.net...
>> ia 2010-2011 met. Konkreiai Toyota Aygo, Citroen C1, C3. Pats turi
>> inet, pasiiekok.
>> Tai kaip ten su aktyvaus saugumo faktorium? Vl neatsakei, kaip ir
>> ankstesniam poste apie skirtingus skirting moni poreikius ir
>> atitinkamai reikalavimus daiktams.
>> 
>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos.
>> Kokios? kad pvz vaiuojant 100 km/h i alutinio kelio ar krm neioks
>> tau prie nos girtas kaimietis ant dviraio?
>> Ar kokia moterik ar pensininkas veidrodliais nesinaudojantis prads
>> manevr prie tave, ar pacukas, nevertins savo greiio, lks  tavo
>> vaiavimo juost?
>> Man jau knieti uduot klausim apie tamstos vairavimo sta...
>> 
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>> news:jcf3qc$s8c$1@trimpas.omnitel.net...
>>> konkretizuok 52 - 42 metrai kokiom konkreciai kuriu metu gamybos, o tai
>>> dabar kaip ariel reklamoj "visi kiti".
>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos.
>>> 
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>> news:jcf3ip$rsd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jau rinkau ankstesniam ginui infa. Tai va nauj iuolaikini kibir
>>>> stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 met gamybos
>>>> Lancios - 37.5 m
>>>> Tu bent ivis pastamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra
>>>> automobilio savybi derinys, kuris padeda ivengt avarijos kak
>>>> veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir
>>>> manevravimas siekiant ivengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio
>>>> sukibimo galimybi pajautimas sukant vair, stabdymo jgos dozavimo
>>>> informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo
>>>> greiiau atlikant manevr, ir tas pats variklio galingumas. Negi
>>>> nepasitaik situacij kai norint ivengt avarins situacijos geriau yra
>>>> paspaust gaz ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai
>>>> automobilis galingesnis, turi didesn pasirinkimo laisv kaip greiiau
>>>> ir saugiau isisukti i avarins situacijos ir, jei vienintel galimyb
>>>> tik stabdyt - dar ir trumpesn stabdymo keli.
>>>> 
>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ?
>>>> O ia tu apie k? Nesupratau.
>>>> 
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>> news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1989 metu bmw ?
>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ?
>>>>> 
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui.
>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>> 
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda
>>>>>>> :)
>>>>>>> 
>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai ia jau seniai normaliems vairuotojams inomas faktas, kad
>>>>>>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami
>>>>>>>> efektyvesni stabdiai, labiau rafinuota vaiuokl. Visa tai vadinama
>>>>>>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui btina, kad fizikos dsni
>>>>>>>> nebandyt paneigint.