o tai ko citroenas toki shuda daro, kad per 2-3 metus viska kardinaliai geriau padaryt reikia? On 2011-12-16 10:47:16 +0000, Veikejas said: > idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo? > > na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo > tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona. > > kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir > posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint. > del stazo nepergyvenk 10+ > > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcf6c2$vp6$1@trimpas.omnitel.net... >> ia 2010-2011 met. Konkreiai Toyota Aygo, Citroen C1, C3. Pats turi >> inet, pasiiekok. >> Tai kaip ten su aktyvaus saugumo faktorium? Vl neatsakei, kaip ir >> ankstesniam poste apie skirtingus skirting moni poreikius ir >> atitinkamai reikalavimus daiktams. >> >>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. >> Kokios? kad pvz vaiuojant 100 km/h i alutinio kelio ar krm neioks >> tau prie nos girtas kaimietis ant dviraio? >> Ar kokia moterik ar pensininkas veidrodliais nesinaudojantis prads >> manevr prie tave, ar pacukas, nevertins savo greiio, lks tavo >> vaiavimo juost? >> Man jau knieti uduot klausim apie tamstos vairavimo sta... >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcf3qc$s8c$1@trimpas.omnitel.net... >>> konkretizuok 52 - 42 metrai kokiom konkreciai kuriu metu gamybos, o tai >>> dabar kaip ariel reklamoj "visi kiti". >>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcf3ip$rsd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jau rinkau ankstesniam ginui infa. Tai va nauj iuolaikini kibir >>>> stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 met gamybos >>>> Lancios - 37.5 m >>>> Tu bent ivis pastamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra >>>> automobilio savybi derinys, kuris padeda ivengt avarijos kak >>>> veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir >>>> manevravimas siekiant ivengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio >>>> sukibimo galimybi pajautimas sukant vair, stabdymo jgos dozavimo >>>> informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo >>>> greiiau atlikant manevr, ir tas pats variklio galingumas. Negi >>>> nepasitaik situacij kai norint ivengt avarins situacijos geriau yra >>>> paspaust gaz ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai >>>> automobilis galingesnis, turi didesn pasirinkimo laisv kaip greiiau >>>> ir saugiau isisukti i avarins situacijos ir, jei vienintel galimyb >>>> tik stabdyt - dar ir trumpesn stabdymo keli. >>>> >>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>>> O ia tu apie k? Nesupratau. >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1989 metu bmw ? >>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>> >>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda >>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai ia jau seniai normaliems vairuotojams inomas faktas, kad >>>>>>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami >>>>>>>> efektyvesni stabdiai, labiau rafinuota vaiuokl. Visa tai vadinama >>>>>>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui btina, kad fizikos dsni >>>>>>>> nebandyt paneigint.