idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo? na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona. kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint. del stazo nepergyvenk 10+ "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:jcf6c2$vp6$1@trimpas.omnitel.net... > ia 2010-2011 met. Konkreiai Toyota Aygo, Citroen C1, C3. Pats turi > inet, pasiiekok. > Tai kaip ten su aktyvaus saugumo faktorium? Vl neatsakei, kaip ir > ankstesniam poste apie skirtingus skirting moni poreikius ir > atitinkamai reikalavimus daiktams. > >> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. > Kokios? kad pvz vaiuojant 100 km/h i alutinio kelio ar krm neioks > tau prie nos girtas kaimietis ant dviraio? > Ar kokia moterik ar pensininkas veidrodliais nesinaudojantis prads > manevr prie tave, ar pacukas, nevertins savo greiio, lks tavo > vaiavimo juost? > Man jau knieti uduot klausim apie tamstos vairavimo sta... > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jcf3qc$s8c$1@trimpas.omnitel.net... >> konkretizuok 52 - 42 metrai kokiom konkreciai kuriu metu gamybos, o tai >> dabar kaip ariel reklamoj "visi kiti". >> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:jcf3ip$rsd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau rinkau ankstesniam ginui infa. Tai va nauj iuolaikini kibir >>> stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 met gamybos >>> Lancios - 37.5 m >>> Tu bent ivis pastamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra >>> automobilio savybi derinys, kuris padeda ivengt avarijos kak >>> veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir >>> manevravimas siekiant ivengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio >>> sukibimo galimybi pajautimas sukant vair, stabdymo jgos dozavimo >>> informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo >>> greiiau atlikant manevr, ir tas pats variklio galingumas. Negi >>> nepasitaik situacij kai norint ivengt avarins situacijos geriau yra >>> paspaust gaz ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai >>> automobilis galingesnis, turi didesn pasirinkimo laisv kaip greiiau >>> ir saugiau isisukti i avarins situacijos ir, jei vienintel galimyb >>> tik stabdyt - dar ir trumpesn stabdymo keli. >>> >>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>> O ia tu apie k? Nesupratau. >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1989 metu bmw ? >>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>> >>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai ia jau seniai normaliems vairuotojams inomas faktas, kad >>>>>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami >>>>>>> efektyvesni stabdiai, labiau rafinuota vaiuokl. Visa tai vadinama >>>>>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui btina, kad fizikos dsni >>>>>>> nebandyt paneigint. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>