Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-21 15:16:50
nu tai prie ko ir gryztam. frontalinis smugis abu po 50 km. kur noretum 
sedeti - naujoj altejoj ar 5 metu range roveryje?

On 2011-12-21 12:47:38 +0000, Veikejas said:

> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
> 
> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
> 
> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into 
> another of similar mass and structure. This means that the ratings can 
> only be meaningfully compared between cars of the same type and size."
> 
> 
> 
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. Nepamirðau að ðoniniø ir galinio stiklø. Jie ne tokie kaip 
>> serijiniø. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - þymiai plonesnio 
>> stiklo nei standartas. Dar kartà pakartoti kad neraðytum apie tà kà 
>> neþinai?
>> 
>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras paèiam ieðkotis privertë 
>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jauèiu atsakomybæ uþ tai kà 
>> ðneku ir raðau.
>> 
>> 5. Ir kur að grybà supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai 
>> automobiliø klasifikacijoje pavyzdþiui?
>> 
>> Crash testai neskirsto automobiliø á kategorijas, tai reikëtø þinoti. 
>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus ðnekam - oficialius ECE, ar 
>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartà kartoti pirmame 
>> punkte paminëtà sakiná?
>> 
>> Neámanoma visose srityse bût visaþiniam ir vieninteliam teisiam. Að 
>> nelendu á diskusijas pvz apie klasikinæ muzikà ar vegetarizmà, nes 
>> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikæ toliau, nors jau ðitame 
>> treade tiek perliukø susikaupë, kad garantuotai mënesio posto 
>> nominacijà turi paimt be konkurencijos.
>> 
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus 
>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten 
>>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>> 
>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>> 
>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio 
>>> klasæ." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau 
>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.
>>> 
>>> 
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrø detaliø nëra. Net këbulas ið spec. 
>>>> plonesnio metalo gamintas, standumà ágauna tik ávirinus saugos lankus. 
>>>> Neraðyk daugiau apie tai, ko visiðkai nenusimanai.
>>>> 
>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujø automobiliø, kaip ten galëjo patekti 
>>>> 2002 modelio C3? Að jau galvojau tu DS3 turëjai omeny. Ir mieste 
>>>> pasiekiami didesni greièiai nei 60 km/h netgi nevirðijant leistinojo 
>>>> greièio.
>>>> 
>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio klasæ. 
>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik ið pavaþiavimo nusprendei kad senas S 
>>>> klasës mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripaþintas 
>>>> genijus ar prisirijæs tableèiø kaip filme "Limitless". Pasidomëk, kuris 
>>>> auto gamintojas pirmasis pradëjo daryti crash testus savo 
>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>> 
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", 
>>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>> 
>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda 
>>>>> aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom 
>>>>> dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo 
>>>>> neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis 
>>>>> tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju 
>>>>> yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t.
>>>>> 
>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 
>>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ?
>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.