nu tai prie ko ir gryztam. frontalinis smugis abu po 50 km. kur noretum sedeti - naujoj altejoj ar 5 metu range roveryje? On 2011-12-21 12:47:38 +0000, Veikejas said: > dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-) > > tai jau antras super duper tavo perlas shiandien. > > http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP > "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into > another of similar mass and structure. This means that the ratings can > only be meaningfully compared between cars of the same type and size." > > > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. Nepamirðau að ðoniniø ir galinio stiklø. Jie ne tokie kaip >> serijiniø. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - þymiai plonesnio >> stiklo nei standartas. Dar kartà pakartoti kad neraðytum apie tà kà >> neþinai? >> >> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras paèiam ieðkotis privertë >> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jauèiu atsakomybæ uþ tai kà >> ðneku ir raðau. >> >> 5. Ir kur að grybà supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai >> automobiliø klasifikacijoje pavyzdþiui? >> >> Crash testai neskirsto automobiliø á kategorijas, tai reikëtø þinoti. >> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus ðnekam - oficialius ECE, ar >> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartà kartoti pirmame >> punkte paminëtà sakiná? >> >> Neámanoma visose srityse bût visaþiniam ir vieninteliam teisiam. Að >> nelendu á diskusijas pvz apie klasikinæ muzikà ar vegetarizmà, nes >> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikæ toliau, nors jau ðitame >> treade tiek perliukø susikaupë, kad garantuotai mënesio posto >> nominacijà turi paimt be konkurencijos. >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus >>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten >>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase. >>> >>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ... >>> >>> 5. "Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio >>> klasæ." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau >>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant. >>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant >>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju >>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj. >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis? >>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas >>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrø detaliø nëra. Net këbulas ið spec. >>>> plonesnio metalo gamintas, standumà ágauna tik ávirinus saugos lankus. >>>> Neraðyk daugiau apie tai, ko visiðkai nenusimanai. >>>> >>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujø automobiliø, kaip ten galëjo patekti >>>> 2002 modelio C3? Að jau galvojau tu DS3 turëjai omeny. Ir mieste >>>> pasiekiami didesni greièiai nei 60 km/h netgi nevirðijant leistinojo >>>> greièio. >>>> >>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio klasæ. >>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik ið pavaþiavimo nusprendei kad senas S >>>> klasës mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripaþintas >>>> genijus ar prisirijæs tableèiø kaip filme "Limitless". Pasidomëk, kuris >>>> auto gamintojas pirmasis pradëjo daryti crash testus savo >>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o. >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", >>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :) >>>>> >>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda >>>>> aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom >>>>> dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo >>>>> neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis >>>>> tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju >>>>> yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t. >>>>> >>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf >>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik >>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ? >>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir >>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.