Na tu tikrai skaityt nemoki na ir kas kad pirmaja versija sukure 1987, uztai i pirmaji seriji modeli ten pat rasho idiege 1995 metais. Skaityt atidziai reikia ir jei zodis neaishku nepatinget uzmest aki i zodyna. "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:jcskrg$vcd$1@trimpas.omnitel.net... > In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, introduced > their first traction control systems. > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net... >> na suprantu mento protas daugiau neishnesha.... >> >> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control >> >> >> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. Mercedes-Benz, >> supplied by Bosch, was the first to implement this with their W140 >> S-Class model." >> >> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D >> >> pezale tu pezale >> >> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net... >>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi >>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau >>> nereikia. >>> >>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo >>> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo >>> logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo.. >>> >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai >>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos >>>> ko gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta >>>> is ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet >>>> ir manevringumui. >>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, >>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo >>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo >>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu. >>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir >>>> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu. >>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai >>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus >>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini. >>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu >>>> gaidys mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi >>>> velkasi vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius >>>> panaudosi. >>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau >>>> reikalingas buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada >>>> jeigu neturi (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu >>>> padangu, gali manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa. >>>> >>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes? >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir >>>>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. >>>>> Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes >>>>> manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius >>>>> duomenis. >>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš >>>>> kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus >>>>> neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną. >>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį >>>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip >>>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu >>>>> nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka >>>>> sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt >>>>> sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas >>>>> pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą... >>>>> >>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. >>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir >>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar >>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu >>>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, >>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta). >>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa >>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >>>>>>> >>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011): >>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >>>>>>> >>>>>>> Autobild testai: >>>>>>> Fiat Panda: >>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >>>>>>> Citroen C1 >>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >>>>>>> >>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >>>>>>> >>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos >>>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant >>>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>>>>>>> >>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu >>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel >>>>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir >>>>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne >>>>>>>> arkliai ... >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli >>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui. >>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja >>>>>>>>>>>>>>>> fiat panda >>>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>