Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-21 15:58:55
Na tu tikrai skaityt nemoki na ir kas kad pirmaja versija sukure 1987, uztai 
i pirmaji seriji modeli ten pat rasho idiege 1995 metais.
Skaityt atidziai reikia ir jei zodis neaishku nepatinget uzmest aki i 
zodyna.

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
news:jcskrg$vcd$1@trimpas.omnitel.net...
> In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, introduced 
> their first traction control systems.
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
> news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net...
>> na suprantu mento protas daugiau neishnesha....
>>
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control
>>
>>
>> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. Mercedes-Benz, 
>> supplied by Bosch, was the first to implement this with their W140 
>> S-Class model."
>>
>> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D
>>
>> pezale tu pezale
>>
>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
>> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
>>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
>>> nereikia.
>>>
>>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo 
>>> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo 
>>> logika, 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..
>>>
>>>
>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
>>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos 
>>>> ko gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta 
>>>> is ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet 
>>>> ir manevringumui.
>>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
>>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
>>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
>>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu.
>>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir 
>>>> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
>>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai 
>>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus 
>>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
>>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu 
>>>> gaidys mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi 
>>>> velkasi vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius 
>>>> panaudosi.
>>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau 
>>>> reikalingas buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada 
>>>> jeigu neturi (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu 
>>>> padangu, gali manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>>>>
>>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir 
>>>>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. 
>>>>> Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes 
>>>>> manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius 
>>>>> duomenis.
>>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš 
>>>>> kelių, be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus 
>>>>> neatsakei nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną.
>>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
>>>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
>>>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu 
>>>>> nereiškia kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka 
>>>>> sėdėt aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt 
>>>>> sėdėt žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas 
>>>>> pono onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>>>>>
>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>>>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>>>>
>>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>>>>
>>>>>>> Autobild testai:
>>>>>>> Fiat Panda:
>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>>>>> Citroen C1
>>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>>>>
>>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>>>>
>>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel 
>>>>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir 
>>>>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne 
>>>>>>>> arkliai ...
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli 
>>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja 
>>>>>>>>>>>>>>>> fiat panda
>>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>