as tai galvoju, kad ne arkliai, o asilas! On 2011-12-19 10:05:29 +0000, Veikejas said: > kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos > klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant > palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. > > Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie > buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo > buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i > kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ... > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcf8q5$3o2$1@trimpas.omnitel.net... >> Ieðkokis pats kurio èia C3, prieð kelis mënesius ieðkojausi, dabar to >> kartot deja bet nenoriu, turiu ádomesniø uþsiëmimø. >> Vëlgi kaip tradicija nusimuilini nuo atsakymo á pagrindiná klausimà. >> Ir kaip supratau dar neteko atsidurt tokioj situacijoj, kad staigiai >> sumanevravus, iðvengtum netikëtos kliûties kelyje, iki kurios vistiek >> nebûtum spëjæs sustabdyti. Ðiaip tai vadinasi briedþio testas, ir daug >> automobiliniø þurnalø, testuodami naujus automobilius, já atlieka. Irgi >> labai sveika perþiûrëti ðio testo rezultatus - parodo automobilio >> vaþiuoklës, vairo mechanizmo ir elektroniniø stabilumo sistemø >> galimybes. >> Mano staþas 20+. >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcf7jl$1sq$2@trimpas.omnitel.net... >>> idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo? >>> >>> na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo >>> tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona. >>> >>> kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir >>> posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint. >>> del stazo nepergyvenk 10+ >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcf6c2$vp6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ia 2010-2011 met. Konkreiai Toyota Aygo, Citroen C1, C3. Pats turi >>>> inet, pasiiekok. >>>> Tai kaip ten su aktyvaus saugumo faktorium? Vl neatsakei, kaip ir >>>> ankstesniam poste apie skirtingus skirting moni poreikius ir >>>> atitinkamai reikalavimus daiktams. >>>> >>>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. >>>> Kokios? kad pvz vaiuojant 100 km/h i alutinio kelio ar krm neioks >>>> tau prie nos girtas kaimietis ant dviraio? >>>> Ar kokia moterik ar pensininkas veidrodliais nesinaudojantis prads >>>> manevr prie tave, ar pacukas, nevertins savo greiio, lks tavo >>>> vaiavimo juost? >>>> Man jau knieti uduot klausim apie tamstos vairavimo sta... >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcf3qc$s8c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> konkretizuok 52 - 42 metrai kokiom konkreciai kuriu metu gamybos, o tai >>>>> dabar kaip ariel reklamoj "visi kiti". >>>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos. >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jcf3ip$rsd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jau rinkau ankstesniam ginui infa. Tai va nauj iuolaikini kibir >>>>>> stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 met gamybos >>>>>> Lancios - 37.5 m >>>>>> Tu bent ivis pastamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra >>>>>> automobilio savybi derinys, kuris padeda ivengt avarijos kak >>>>>> veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir >>>>>> manevravimas siekiant ivengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio >>>>>> sukibimo galimybi pajautimas sukant vair, stabdymo jgos dozavimo >>>>>> informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo >>>>>> greiiau atlikant manevr, ir tas pats variklio galingumas. Negi >>>>>> nepasitaik situacij kai norint ivengt avarins situacijos geriau yra >>>>>> paspaust gaz ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai >>>>>> automobilis galingesnis, turi didesn pasirinkimo laisv kaip greiiau >>>>>> ir saugiau isisukti i avarins situacijos ir, jei vienintel galimyb >>>>>> tik stabdyt - dar ir trumpesn stabdymo keli. >>>>>> >>>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>>>>> O ia tu apie k? Nesupratau. >>>>>> >>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 1989 metu bmw ? >>>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ? >>>>>>> >>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui. >>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>> >>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda >>>>>>>>> :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tai ia jau seniai normaliems vairuotojams inomas faktas, kad >>>>>>>>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami >>>>>>>>>> efektyvesni stabdiai, labiau rafinuota vaiuokl. Visa tai vadinama >>>>>>>>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui btina, kad fizikos dsni >>>>>>>>>> nebandyt paneigint.