Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-19 12:33:00
as tai galvoju, kad ne arkliai, o asilas!

On 2011-12-19 10:05:29 +0000, Veikejas said:

> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
> 
> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu kurie 
> buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel jie spejo 
> buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir spejau nusukti i 
> kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne arkliai ...
> 
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:jcf8q5$3o2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ieðkokis pats kurio èia C3, prieð kelis mënesius ieðkojausi, dabar to 
>> kartot deja bet nenoriu, turiu ádomesniø uþsiëmimø.
>> Vëlgi kaip tradicija nusimuilini nuo atsakymo á pagrindiná klausimà.
>> Ir kaip supratau dar neteko atsidurt tokioj situacijoj, kad staigiai 
>> sumanevravus, iðvengtum netikëtos kliûties kelyje, iki kurios vistiek 
>> nebûtum spëjæs sustabdyti. Ðiaip tai vadinasi briedþio testas, ir daug 
>> automobiliniø þurnalø, testuodami naujus automobilius, já atlieka. Irgi 
>> labai sveika perþiûrëti ðio testo rezultatus - parodo automobilio 
>> vaþiuoklës, vairo mechanizmo ir elektroniniø stabilumo sistemø 
>> galimybes.
>> Mano staþas 20+.
>> 
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcf7jl$1sq$2@trimpas.omnitel.net...
>>> idomumo delei cia to naujojo c3 stabdymo kelia emei ar to senojo?
>>> 
>>> na man tiek briedziai tiek elniai buvo ishshoke laimei nuojauta pakuzdejo
>>> tada sumazinti greiti nuo 100 iki 60 ivaziavus i ruko zona.
>>> 
>>> kas del nesinaudojanciu veidrodeliais, teko susidurti su tokiais, kurie ir
>>> posukiais nesinaudoja tada tenka tik stabdyt ir signalint.
>>> del stazo nepergyvenk 10+
>>> 
>>> 
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>> news:jcf6c2$vp6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ia 2010-2011 met. Konkreiai Toyota Aygo, Citroen C1, C3. Pats turi
>>>> inet, pasiiekok.
>>>> Tai kaip ten su aktyvaus saugumo faktorium? Vl neatsakei, kaip ir
>>>> ankstesniam poste apie skirtingus skirting moni poreikius ir
>>>> atitinkamai reikalavimus daiktams.
>>>> 
>>>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos.
>>>> Kokios? kad pvz vaiuojant 100 km/h i alutinio kelio ar krm neioks
>>>> tau prie nos girtas kaimietis ant dviraio?
>>>> Ar kokia moterik ar pensininkas veidrodliais nesinaudojantis prads
>>>> manevr prie tave, ar pacukas, nevertins savo greiio, lks  tavo
>>>> vaiavimo juost?
>>>> Man jau knieti uduot klausim apie tamstos vairavimo sta...
>>>> 
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>> news:jcf3qc$s8c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> konkretizuok 52 - 42 metrai kokiom konkreciai kuriu metu gamybos, o tai
>>>>> dabar kaip ariel reklamoj "visi kiti".
>>>>> Beje tokios situacijos vazinejant leidziamu greiciu vargu ar imanomos.
>>>>> 
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jcf3ip$rsd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Jau rinkau ankstesniam ginui infa. Tai va nauj iuolaikini kibir
>>>>>> stabdymo kelias nuo 100 km/h 52-42 metrai. Mano 88 met gamybos
>>>>>> Lancios - 37.5 m
>>>>>> Tu bent ivis pastamas su terminu aktyvus saugumas? Tai yra
>>>>>> automobilio savybi derinys, kuris padeda ivengt avarijos kak
>>>>>> veikiant, o ne laukiant - t.y. ne tik stabdymo kelias, bet ir
>>>>>> manevravimas siekiant ivengt avarijos. Tokie faktoriai kaip kelio
>>>>>> sukibimo galimybi pajautimas sukant vair, stabdymo jgos dozavimo
>>>>>> informatyvumas, pakabos nustatymas, kad neprarandant valdomumo kuo
>>>>>> greiiau atlikant manevr, ir tas pats variklio galingumas. Negi
>>>>>> nepasitaik situacij kai norint ivengt avarins situacijos geriau yra
>>>>>> paspaust gaz ir sumanevruot nei aklai stabdyt ir laukt kas bus. Kai
>>>>>> automobilis galingesnis, turi didesn pasirinkimo laisv kaip greiiau
>>>>>> ir saugiau isisukti i avarins situacijos ir, jei vienintel galimyb
>>>>>> tik stabdyt - dar ir trumpesn stabdymo keli.
>>>>>> 
>>>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ?
>>>>>> O ia tu apie k? Nesupratau.
>>>>>> 
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:jcf1j3$oko$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 1989 metu bmw ?
>>>>>>> be to jei ne viena mashina nesustoja kuri tada saugesne a ?
>>>>>>> 
>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli pavyzdiui.
>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja fiat panda
>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jccskj$fss$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tai ia jau seniai normaliems vairuotojams inomas faktas, kad
>>>>>>>>>> galingesni - saugesni. Gi prie galingesnio variklio komplektuojami
>>>>>>>>>> efektyvesni stabdiai, labiau rafinuota vaiuokl. Visa tai vadinama
>>>>>>>>>> aktyviu saugumu. Bet ir galva vairuotojui btina, kad fizikos dsni
>>>>>>>>>> nebandyt paneigint.