juk jau tau sake, kad klasifikuojamos masinos ne pagal dydi. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net... > dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-) > > tai jau antras super duper tavo perlas shiandien. > > http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP > "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another > of similar mass and structure. This means that the ratings can only be > meaningfully compared between cars of the same type and size." > > > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. >> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei >> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai? >> >> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė >> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką >> šneku ir rašau. >> >> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių >> klasifikacijoje pavyzdžiui? >> >> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. >> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar >> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame >> punkte paminėtą sakinį? >> >> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš >> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko >> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade tiek >> perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi paimt >> be konkurencijos. >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus pamirshai >>> :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten biznes >>> luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase. >>> >>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ... >>> >>> 5. "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio >>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau virsh >>> galvos, supjovei gryba kaip reikiant. >>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant >>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju >>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj. >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis? >>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas >>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš spec. >>>> plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos lankus. >>>> Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai. >>>> >>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti >>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste >>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo >>>> greičio. >>>> >>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. >>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S >>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas >>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, kuris >>>> auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo >>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o. >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", >>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :) >>>>> >>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip >>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom >>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio >>>>> skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo >>>>> imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, >>>>> skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi >>>>> diskiniai ir t.t. >>>>> >>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf >>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik >>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase >>>>> ? >>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir >>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis. >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > > >