Tu pakartojai ką aš pasakiau, tik pats to nesuprasdamas :-) Testas visiems lengvųjų automobilių tipams yra tas pats. Tas pats greitis, tas pats aliumininis deformuojamas barjeras. O automobilių skirstymas yra tik tam, kad nebūtų lyginami skirtingų masių tarpusavio susidūrimo balai. T.y. kad šis testas yra objektyvus kiek automobilis yra pažeidžiamas, kai jis panaudodamas _savo_ kinetinę energiją trenkiasi į kalibruotą deformuojamą barjerą. Ir jokių passenger car skirstymo į klases nėra. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcsor9$5q4$1@trimpas.omnitel.net... > The following structural categories are used: > > a.. Passenger car > b.. MPV > c.. Off-roader > d.. Roadster > e.. Pickup > In each category, cars which are within 150 kg of one another are > considered comparable > > > > tai visgi kategorijos yra ar ju nera operatoriau kipsai ? > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:jcsl4d$vp1$1@trimpas.omnitel.net... >>O pasiskaityti toliau kaip atliekamas NCAP testas neliko jėgų? Visi >>lengvieji automobiliai, nepriklausomai nuo jų masės ir dydžio, daužomi į >>aliumininį deformuojamą barjerą (už kurio jau betono blokas). Šitas >>barjeras vienodas visoms automobilių klasėms. NCAP aiškina kad negalima >>lyginti skirtingų masių automobilių balų skaičių jų tarpusavio susidūrimo >>atveju. Negi taip sunku suprasti kad realiam gyvenime didesnę masę >>turintis automobilis turi pranašumą prieš lengvesnį. Tai reiškia, kad >>kompaktinis automobilis su 5 žvaigždžių reitingu gali būti nesaugesnis nei >>kokių 3 žvaigždučių E klasės auto jų tarpusavio susidūrimo atveju. >> Tai kas čia sufailino? >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net... >>> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-) >>> >>> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien. >>> >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP >>> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into >>> another of similar mass and structure. This means that the ratings can >>> only be meaningfully compared between cars of the same type and size." >>> >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip >>>> serijinių. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio >>>> stiklo nei standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką >>>> nežinai? >>>> >>>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė >>>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką >>>> šneku ir rašau. >>>> >>>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai >>>> automobilių klasifikacijoje pavyzdžiui? >>>> >>>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. >>>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar >>>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame >>>> punkte paminėtą sakinį? >>>> >>>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš >>>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes >>>> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame >>>> treade tiek perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto >>>> nominaciją turi paimt be konkurencijos. >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus >>>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku >>>>> ten biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase. >>>>> >>>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ... >>>>> >>>>> 5. "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio >>>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau >>>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant. >>>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant >>>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju >>>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto >>>>> kategorijoj. >>>>> >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis? >>>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas >>>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš >>>>>> spec. plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos >>>>>> lankus. Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai. >>>>>> >>>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo >>>>>> patekti 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir >>>>>> mieste pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant >>>>>> leistinojo greičio. >>>>>> >>>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio >>>>>> klasę. Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad >>>>>> senas S klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi >>>>>> nepripažintas genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". >>>>>> Pasidomėk, kuris auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus >>>>>> savo projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk >>>>>> esquires'o. >>>>>> >>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu >>>>>>> "kibiras", deja kibiru klase tai bmw isetta :) >>>>>>> >>>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip >>>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom >>>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai >>>>>>> didelio skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris >>>>>>> buvo imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 >>>>>>> metu, skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi >>>>>>> diskiniai ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek >>>>>>> golf tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl >>>>>>> beveik 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 >>>>>>> B klase ? >>>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir >>>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >