Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-12-21 14:53:04
In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, introduced 
their first traction control systems.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net...
> na suprantu mento protas daugiau neishnesha....
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control
>
>
> "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. Mercedes-Benz, 
> supplied by Bosch, was the first to implement this with their W140 S-Class 
> model."
>
> Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D
>
> pezale tu pezale
>
> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
> news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net...
>> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi 
>> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau 
>> nereikia.
>>
>> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo 
>> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo logika, 
>> 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo..
>>
>>
>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai 
>>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos  ko 
>>> gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is 
>>> ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir 
>>> manevringumui.
>>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, 
>>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo 
>>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo 
>>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu.
>>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir 
>>> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu.
>>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai 
>>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus 
>>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini.
>>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys 
>>> mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi 
>>> vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi.
>>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas 
>>> buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi 
>>> (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali 
>>> manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa.
>>>
>>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes?
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir 
>>>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. 
>>>> Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes 
>>>> manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius 
>>>> duomenis.
>>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, 
>>>> be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei 
>>>> nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną.
>>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį 
>>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip 
>>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia 
>>>> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt 
>>>> aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt 
>>>> žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono 
>>>> onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą...
>>>>
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis.
>>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir 
>>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar 
>>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu 
>>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, 
>>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta).
>>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa 
>>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai.
>>>>>>
>>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011):
>>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
>>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
>>>>>>
>>>>>> Autobild testai:
>>>>>> Fiat Panda:
>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19
>>>>>> Citroen C1
>>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24
>>>>>>
>>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos.
>>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą.
>>>>>>
>>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo?
>>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo 
>>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos 
>>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant 
>>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks.
>>>>>>>
>>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu 
>>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel 
>>>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir 
>>>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne 
>>>>>>> arkliai ...
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli 
>>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui.
>>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja 
>>>>>>>>>>>>>>> fiat panda
>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>