In 1987, the earliest innovators of ESC, Mercedes-Benz and BMW, introduced their first traction control systems. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jcskp6$v7j$1@trimpas.omnitel.net... > na suprantu mento protas daugiau neishnesha.... > > http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control > > > "In 1995, automobile manufacturers introduced ESC systems. Mercedes-Benz, > supplied by Bosch, was the first to implement this with their W140 S-Class > model." > > Tikrai kad 1987 pas mersa jau buvo :D > > pezale tu pezale > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:jcsjjm$td4$1@trimpas.omnitel.net... >> ko tu ant to ESP uzkibai ? bybis tas esp nu. Jei po miesta velkiesi >> kamsciuose tai tau jo nereikia, o jei sportuoji mieste tai tuo labiau >> nereikia. >> >> ir siaip koks bmw ir mersas ta ESP pradejo naudot 1987 metais, kai tavo >> alteja apie tai suzinojo pries 7 ar maziau metu ? tai sekant tavo logika, >> 87metu mersas saugesnis nei tavo kibirai 2004m senumo.. >> >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:jcs0ug$13d$1@trimpas.omnitel.net... >>> ESP aktyvus saugumas ar ne ? Senesnese mashinose negu 7 metai retai >>> kurioje toks dalykas buvo. Be to kad ir lietuvoje tos senos mashinos ko >>> gero visos turejusios tik viena savininka 1930 metu gimimo tik reta is >>> ju nebuvo dauzta, o tai nori nenori daro itaka ne tik saugumui bet ir >>> manevringumui. >>> Be to jei imi ta pati aktyvu sauguma daug kas priklauso nuo padangu, >>> lygiai taip pat kaip skaiciuojant stabdymo kelia uzmauk ant tos savo >>> sportines auto pandos dydzio 165 ratus ir pats pamatysi kaip stabdymo >>> kelias pasikeis, aishku dar priklauso mausi lenkishkus ar zinomu firmu. >>> Be to imant tikrai sportines mashinas ishkyrus superauto, dauguma ju ir >>> yra seat altea dydzio, dalis net mazesniu gabaritu. >>> Dabar pats pagalvok kuo tavishkis senas auto, kurio tam tikri mazgai >>> gali bet kuriuo metu pareiti tau bemanevruojant (nebent kas du metus >>> darai kapitalini) yra saugesnis uz nesportini. >>> O ypac jei vazineji miesto gatvem ? Jei nelenktyniauji kaip keliu gaidys >>> mieste, tai ir nereikia manevruot, o kai mieste kamsciai visi velkasi >>> vezlio greiciu ten nei pamanevruosi, nei tuos savo arklius panaudosi. >>> Ish savo patirties galiu pasakyt tas aktyvus saugumas labiau reikalingas >>> buna praktishkai tik ziema. Ziema kada kelyje ledas, tada jeigu neturi >>> (o senos auto dazniausiai neturi) ABS, ESP + shypuotu padangu, gali >>> manevruot tik i kita transporto priemone arba i stulpa. >>> >>> beje kiek tau metu ? gal neseniai teises ishsilaikes? >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcq7bf$4l0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vėl nupezi į šoną. Kokia buvo mūsų diskusijos pradžia ir esmė - kad ir >>>> senesnis, bet sportiškesnis bei galingesnis automobilis yra saugesnis. >>>> Aš akcentavau stabdymo kelią ir aktyvų saugumą - t.y. galimybes >>>> manevruojant išvengt avarinės situacijos. Pateikiau konkrečius >>>> duomenis. >>>> O dabar iš tavo pusės visokie išsisukinėjimai apie suvirintas iš kelių, >>>> be airbagų ir t.t. Ne apie tai šneka. Į mano argumentus neatsakei >>>> nieko, tik nusukinėji kalbą į šoną. >>>> O pati pradžia gi buvo kad negalima pagal savo kurpalį visą aplinkinį >>>> pasaulį pritempinėt, ir savo įsitikinimus ir poreikius skelbt kaip >>>> vieninteliai teisingus. Ir jei tau užtenka 105 AG, toli gražu nereiškia >>>> kad ir kitiems tiek užtenka. Jei tau automobilyje patinka sėdėt >>>> aukštai, minivaniškai, tai nereiškia kad kitiems negali patikt sėdėt >>>> žemai. Vat viskas ką aš norėjau pasakyti. Bet matau kad kvailas pono >>>> onoras būti teisiam visur ir visada užgožia tamstos protą... >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcpb5q$i79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> stabdymas yra vienas ish saugumo dalyku, bet ne vienintelis. >>>>> Va nusipirks igaliotinis koki audi A6 kokiu nors 2000 metu ir >>>>> greiciausiai ta mashina bus mushta, gali buti ir suvirinta. Dabar >>>>> nepamenu penktoj pavara ar top gear demonstravo, jog susidurimo metu >>>>> dauzta mashina, jau nekalbu apie suklijuota ish keliu daliu, >>>>> deformuojasi labai pavojingai (ne taip kaip nedauzta). >>>>> Be to tokiu metu mashina ko gero tures maziau oro pagalviu, tiesa >>>>> senesne gali ishvis ju neturet. Tai tiek, reikia viska vertinti. >>>>> >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jcnob9$rqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu va, vėl eilinis otmazas :-) Taigi 100-0 rezultatai. >>>>>> >>>>>> Avtoreviu testai (2010-2011): >>>>>> visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. >>>>>> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m >>>>>> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m >>>>>> >>>>>> Autobild testai: >>>>>> Fiat Panda: >>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild19 >>>>>> Citroen C1 >>>>>> http://www.autobild.de/bilder/brems-versager-die-schlechtesten-bremser-1239539.html#bild24 >>>>>> >>>>>> Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. >>>>>> Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per 31 metrą. >>>>>> >>>>>> Taigi, kas aiškino kad nauja Fiat Panda geriau stabdo? >>>>>> Kuo galingesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo galingesni jo >>>>>> stabdžiai. Taip yra jau nuo seniai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jcn29a$o03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kazkaip itariu kad nenaujausias tas C3 is kitos puses altea ne tos >>>>>>> klases mashina, tada turetum imt koki C4 ar geriau golf variant >>>>>>> palyginimui, tad ir stabdymo kelias bus visai kitoks. >>>>>>> >>>>>>> Shiaip del tu arkliu tai teko net viena karta sutikti tokiu specu >>>>>>> kurie buvo manantys kad spes praslyst, bet tikroji priezastis kodel >>>>>>> jie spejo buvo tai, jog ash laiku uzmynau stabdzius iki dugno ir >>>>>>> spejau nusukti i kelkrashti. Aishku jie toliau galvoja kad jei ne >>>>>>> arkliai ... >>>>>>> >>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:jcf07u$mf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Tai paimk ir pasiirk inete 100-0 km/h stabdymo keli >>>>>>>>>>>>>> pavyzdiui. >>>>>>>>>>>>>> Visa TopGear laida kadaise tam buvo skirta. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:jceu5e$jij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> abejoju ar kokiu 1989 bmw su 250 kw yra saugesnis uz nauja >>>>>>>>>>>>>>> fiat panda >>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >